Gå til innhold
Arkivverket

[#38593] Anna Maria Andersdotter Fredrikshald


Gjest Solweig Elmrin
 Del

Recommended Posts

Gjest Solweig Elmrin

Hejsan, vem vet något om min farmorsmor Anna Maria Andersdotter född 1832 i Fredrikshald, vilka var hennes far och mor?? Hon gifte sig med min farmors far Anders Olsson född 1824 i Göteborg. Tack om någon har upplysningar att ge mig. Hälsningar Solweig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Kan det være disse to ?ANNA MARIA ANDERSDR & ANDERS OLSSON Marriage: 09 NOV 1854 Harryda, Goteborg Och Bohus, Sweden Kilde: Familysearch Source Information: Batch No:M404192 Dates:1688-1860 Source: 0131738 Film. mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solweig Elmrin

Hejsan, det är mycket troligt att det är dom.Är det möjligt för dig att få fram vem som var hennes Mor och Far? Tackar så väldigt mycket för din hjälp...Vänligen Solweig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Solweig Elmrin

Söker efter min farmorsmor Anna Maria Andersdotter född 12-3-1932 i Fredrikshald. Vilka vad hennes föräldrar?? Hon gifte sig med min Farmorsfar Anders Olsson född 19-1 1826 i Härryda den 9-11-1854, dom fick 2 döttrar varav en var min farmor. Tacksam om alla upplysningar om henne. Vänligen Solweig i Göteborg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.