Gå til innhold
Arkivverket

[#38660] Jakob Trygstad i Sparbu.Nt


Gjest Knut Handeland
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Handeland

Jakob Trygstad er trolig født rundt 1800 og bosatt i Sparbu.Nt.Var han fra en Trygstad gård i Nt eller kom han fra Trøgstad ? Noen som ? Fikk sønnen Paul Jakobsen 1832.Mvh Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Da er det vel denne karen og familien du er ute etter:Family Group Record for Jakob (Olsen) Paulsen TrøgstadHusband: Jakob (Olsen) Paulsen Trøgstad Born: 2 Aug 1803 Died: 1883 Father: Paul Johnsen Trøgstad (1780- ) Mother: Martha Jørgensdotter Smolan (1774- ) Marriage: 1832 Wife: Mali Eriksdotter Rye Born: 1810 - Bynesset Father: Erik Olsen Rye ( - ) Mother: Ingeborg Olsdotter ( - ) ================================================================================ Children ================================================================================ 1 M Paul Jacobsen Born: 3 May 1832 - Trøgstad, Sparbu, Nord-Trøndelag Christened: Died: 9 May 1910 Buried: Spouse: Mette Pedersdotter Huun (1828-1870) Marr. Date: 21 Jun 1863 Spouse: Trine Mathea Antonsdotter Skar (1851-1942) Marr. Date: 1876 - Trondenes Spouse: Marr. Date: --------------------------------------------------------------------------------2 M Elling Jakobsen Smolan Born: 1 Oct 1834 Christened: Died: 1852 Buried: Spouse: Marr. Date: --------------------------------------------------------------------------------3 F Ingeborg Marta Jakobsdotter Smolan Born: 12 Oct 1836 Christened: Died: 1914 Buried: Spouse: John Kristian Klausen Leren (1842- ) Marr. Date: 1872 Spouse: Marr. Date: --------------------------------------------------------------------------------4 M Joakim Jakobsen Trøgstad Born: 1842 - Mære Christened: Died: 20 Feb 1896 Buried: Spouse: Tilde Sveinsdotter Rygh (1845-1927) Marr. Date: 4 Feb 1872 Spouse: Marr. Date: --------------------------------------------------------------------------------5 M John Martin Jakobsen Smolan Born: 1849 Christened: Died: Buried: Spouse: Marr. Date: --------------------------------------------------------------------------------6 M Jørgen Eliseus Jakobsen Smolan Born: 1852 Christened: Died: Buried: Spouse: Marr. Date:Han var altså fra Sparbu.Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Handeland

Ehh..Blir nesten flau over all god hjelp her jeg. Har du vinger på ryggen Anne ??? Fant folket på Nordhøi og Haklien i overhalla.Hjertlig takkMvh Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

hehe Knut,jeg har bar bygd opp basen min på mesteparten av min egen slekt og tilknyttede, samt har ganske mange bygdebøker fra Nord-Trøndelag. Fortell meg om den Haklien/Nordhøy knytningen, for da er vi sansynligvis i slekt.Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.