Gå til innhold
Arkivverket

[#38661] Ungkar Andreas Hansen Ellingsrud og hans uekte sønn


Gjest Bjørn Petttersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Petttersen

Hei sitter med en nøtt her,denne karen er far til tippoldefar som het Johan Andreasen f 23/1-1871 i Skedsmo,døpt 12 mars samme år,ifg kirkeboka står det uekte født,far Andreas Hansen Ellingsrud,mor er Karen Sophie Kristoffersdatter f.1846 fra Stalsbergseie/Nordli.Jeg klarer ikke og finne han og lurer på om noen kan hjelpe meg,på forhånd takk.Bjørn Pettersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Petttersen

Hei igjen.Til Grethe,ja dette er min Johan,det kan hende han er konfirmert i Skedsmo,tror det er noen kandidater der med samme navn.Til Kjell,takk den gården har jeg oversett.Mvh.Bjørn Pettersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Petttersen

Hei igjen.Til Grethe igjen,jeg har konirmasjonsdata på Johan,det er hans far jeg ikke klarer og finne hvem er,johan er konfirmert i 1885 i Skedsmo kirke,altså hans far utlagt Andreas Hansen Ellingsrud,det er alt som står i kirkeboka ved dåpen.Mvh Bjørn Pettersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Bjørn Petttersen

Prøver igjen for og se om noen kan hjelpe,finner han i dag også på Skedsmo / Skedsmo: 1883-1891, Ministerialbok,Men klarer ikke og finne hans far Andreas Hansen,denne karen har jeg ingen ting på så all hjelp er nyttig.Hilsen Bjørn Pettersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.