Gå til innhold
Arkivverket

[#38663] Gilbert K. Beito (1866-1940) - frå Slidre i Valdres til Dakota -kven var no han?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Gilbert K. Beito, oppgjeven vera son av Knut Bergheisen, skal vera fødd i Austre Slidre 12.5.1866 og utvandra anten i 1883 eller 1884 til Dakota. Han døydde i Roberts Co., SD 7.4.1940.Er det nokon som kan hjelpa meg identifisera denne karen?* Kva var rette namnet hans i Noreg? - Gulbrand eller Gullik eller noko anna?* Stemmer fødselsdatoen hans? Og kvar var han fødd (gards-/plassnamn?)* Kva var dei fulle namni til foreldri hans, kva yrkestittel hadde faren, og frå kva gardar i Austre Slidre hadde foreldri opphavi deira?* Og endeleg; kva er korrekt utvandringsår for Gilbert?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Kan det være denne Gulbrand Knudsen f. 12.05.1866 og døpt 08.07.1866 i Østre Slidre du jakter på. Foreldrene hans var Knud Knudsen og Guri Gulbrandsdtr.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for gode og nyttige opplysningar. Det er ingen tvil om at du har funne rette folki, og eg har plukka ut alle detaljane som eg treng, med unntak av ein:* Guri Gulbrandsdotter vart døpt i Austre Slidre 27.9.1835 av foreldri Gulbrand Nilsson og Kari Tollefsdotter, men kvar (gard/plass) i Austre Slidre budde dei?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gunnar Hauger

Jeg har kikket litt i bygdebøkene for Øystre Slidre:Gudbrand Knutson (f. 1866) vokste opp på plassen Bergheim under Søre Beito i Hegge i Øystre Slidre. Faren hans hadde ryddet denne plassen i andre halvdel av 1860-årene, så det er grunn til å tro at Gudbrand ble født på Bekkelund hvor foreldrene bodde i 1865. Gudbrand reiste til Amerika og ble farmer.Faren til Gudbrand, Knut Knutson (1842-1930), vokste opp på plassen Bekkelund under Søre Beito (ikke samme Søre Beito som Bergheim tilhørte) som faren hans bygslet fra ca. 1840. Ved folketellingen i 1875 bodde Knut Knutson på plassen Bergheim og kalles husmann, laggar og jeger, i 1893 kjøpte han plassen og ble dermed selveier.Moren til Gudbrand, Guri Gudbrandsdtr. (1835-1910), var født på plassen Grøndalen under Hedalen i Hegge i Øystre Slidre. Det går ikke fram av bygdeboka hvor lenge familien bodde der. Men Guris mor bodde fortsatt på Grøndalen i 1865, hun var da enke og føderådskvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarfteleg takk til Gunnar for oppklarande opplysningar om denne ætti. Då har eg dei opplysningane som eg treng for mitt føremål!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.