Gå til innhold
Arkivverket

[#38694] Hanna Marie Hansen


Gjest Rudi Løken
 Del

Recommended Posts

Gjest Rudi Løken

Hei Jeg søker opplysninger om Hanna Marie Hansen. Hun hadde datteren Helga f. 21 november 1909 og sønnen Johannes. Hun var født 1 april 1871(?)i Arendal og døde 20 august 1955. Gravlagt i Undersbo kapell, Larvik. I forbindelse med begravelsen står det i kirkeboken at hun var sjømannsenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Visst du legg ut e-postadressa di her, så kan evt. som veit noko skriva direkte til deg. Dette avdi det kan koma opplysningar om nolevande, og det er ikkje tillete her.Lukke til! Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Dette må vel være din Hanna Marie selv om fødested er ØyestadIGI Individual Record FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0 NorwayHANNE MARIE HANSEN FemaleEvent(s): Birth: 01 APR 1871 Christening: 16 APR 1871 Oyestad, Aust-Agder, NorwayParents: Father: HANS JAKOB SORENSEN Mother: ANNE LEVINE LARSDR Messages: Extracted birth or christening record for the locality listed in the record. The source records are usually arranged chronologically by the birth or christening date.Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei igjen :-)Her er ei (Gerda)Helga Hansen, men det er vel feil dame? Lenke Det var ingen andre med namn Helga f. 21.11.1909, men ho kan sjølvsagt ha døydd før denne registreringa byrja.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rudi Løken

Takk for de svarene jeg har fått så langt. Jeg prøver også og finne ektefellen. Håper noen kan hjelpe meg med det også. Helga var født 21 november 1909.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.