Gå til innhold
Arkivverket

[#38698] Peder Tangen


Gjest Odd Annar Tangen
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Annar Tangen

Hei. Jeg vet det er flere personer som heter Peder Tangen i Tr.heim på 17 og 1800 tallet. Men er det noen av disse som fikk en sønn Petter født ca. 1820/30? Det hadde vært veldig interessant om noen visste om noen Petter Pedersen Tangen født ca. 1820/30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg legger inn en lenke til ekteskapet mellom denne Peder Christen Tangen og Elisabeth T.LenkeDen eneste sønnen jeg fant i farten av dette ekteparet var den i forrige lenke, men de kan jo muligen ha fått flere barn senere?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Annar Tangen

Hei Gunn. Takk så mye. Jo det kan jo så absolutt tenkes at dette paret fikk en sønn Petter ca, 1820-30. Han skrev jo litt uforståelig den personen som var prest i Domen på denne tida, så det må nok studeres med tålmod for og finne han. Men man blir jo litt gira når man får respons, så det er jo bare å ikle seg finskoan å trø bort til Statsarkivet med lupe så for man håpe det gir resultater. Takk igjen Gunn.Vennlig hilsen Odd Annar Tangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.