Gå til innhold
Arkivverket

[#38725] Agnethe Olaus. Hagen (1891-1993) utv. 1913 frå Vardal til Wisconsin - foreldre?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Passasjerprotokollen for emigrantar over Christiania 1913 syner m.a. denne jenta:~~~~~~~~~~214947 1913 Agnethe Olaus. Hagen ug fabr.p. k 10.12.1891 Vardal Wisconsin 100 Kjerschow Oscar II prp. b. fortj.~~~~~~~~~~Eg tolkar dette slik at ho skal vera fødd i Vardal 10.12.1891, men eg har vanskar med å finna ho att i FT1900.Dødsattesten hennar frå Oconomowoc, WI 1993 syner at foreldri var ''Olsen Hagen og NN Swenson''!Er det nokon med lokal kunnskap som kan hjelpa meg finna:* Agnethe sitt fulle namn?* Stadfesta dato og stad for fødsli hennar?* Fulle namn på foreldri hennar med yrkestitel til far og opphavi til båe?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jan Peter og Geir for flotte og nyttige opplysningar! Eg har fått både ''i pose og i sekk'' og har ingen fleire spørsmål!Digitalarkivet har nok ein gong synt seg frå ei framifrå side!God Påske!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.