Gå til innhold
Arkivverket

[#38783] Trond Olson Fedt (f Hafslo 1851) - hestehandlar i Amerika - skikkeleg påskenøtt?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Trond Olson Fedt, fødd i Hafslo i Sogn 16.8.1851, var eldste son og odelsbòren til eitt av bruki på garden Fet i Hafslo, men skal ha tapt mykje peng i ung alder og ''stakk til sist av'' til Amerika. Dette skjedde i 1886.Heime i Hafslo vert det fortalt at Trond i Amerika slo seg på hesteavl og at han reiste inn og selde hestane sine i by'n med jamne mellomrom. Men; ingen veit kvar han budde der borte. Han tok aldri sjølv kontakt med slekti, og til siste vart han heilt borte!!Det hadde vore verkeleg framifrå å spora opp denne karen i Amerika, men let det seg gjera?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Norskfødt farmer Tom Olson f. aug 1851 - innvandret 1880 er i 1900 å finne i Sletten Township Polk County i Minnesota. Gift med to barn.Tom / Thom er enkemann og farmer på samme sted i 1910 og 1920 - i 1910 bosatt sammen med den ugifte datteren Cornelia og i 1920 sammen med den ugifte lærersønnnen Olaf E.Naturalisert i 1897 (?).Thom bor alene som enkemann i Sletten i 1930. Mulig det er han som dør i Polk i 1942.Det er jo slett ikke sikkert at dette er rett kandidat. Men et forslag er det jo om ikke annet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Det er vel han som drar her.Lenke Jeg ser at det reiser flere fra Hafslo samme dag, har du kontroll på dem? Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jon og Rune for spennande innlegg!Eg har studert på Tom Olson i Polk Co., MN, men trur nok ikkje det kan vera han. Både han og kona ser ut til å vera utvandra ''for tidleg''...Dersom Trond var i ''hestebransjen'', vil eg tru det var meir sannsynleg at han budde lengre vest, t.d. i Montana eller Nebraska/Colorado?Men det er jo ikkje godt å vita...Eg vonar på fleire innspel og takkar nok ein gong!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.