Gå til innhold
Arkivverket

[#38821] Oscar August Johnsen (1891) - ein svenske i Bergen


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ragnhild ''Ragna'' Fet, fødd i Hafslo 6.1.1857, døydde i Bergen 23.11.1927 og var då busett i Furubakken 5. Ho gifte seg (andre ekteskap) som Ragna Andersen eller Ragna Skaar i Bergen 13.10.1917 med:Oscar August Johnsen, fødd i Bro i Värmland, Sverige 1891, son av Lars August Jonsson.Oscar er nemnd målarsvein i 1927, men elles veit eg ikkje noko om han.Er det mogeleg å følgja denne svensken gjennom FT1918 eller andre Bergenskjelder? Fødselsdato?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Han kom fra Sverige 15. mars 1917, flyttet til Furubakken 5 med sin kone i 1923, ble enkemann i november 1927, og meldte utflytting til Stockholm 23. mai 1928.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for oppklarande svar! Då lyt eg altso leita vidare i ''den svenske høystakken''...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Han var etter opplysningane han gav til Bergen folkeregister fødd 2. februar 1891 i Wärmland, og seinare retta med blyant til Seffle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for presiserande opplysningar om fødsli til Oscar August Johnsen. No bør det vera mogeleg å avdekka opphavet hans i Värmland!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.