Gå til innhold
Arkivverket

[#38829] Even Gulbrandsen født 1842, Modum mulig gift på Sondre Land, Oppland


Gjest Else Marit Haug Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Else Marit Haug Olsen

Er det noen som kan se i kirkeboken for Sondre Land i Oppland vedr. gifte. Jeg leter etter Even Gulbrandsen født 03.07.1842 døpt 21.08.1842 Snarum på Modum, den eneste jeg finner er en som ble gift den 13.11.1864 med Helene Marie Hansdtr denne datoen fant jeg på FamilySearch, men i folketellingen for 1865 står det at de er fra Hadeland, de bor da på gården Sveen i Land i Oppland. Hans fars navn skal være Gulbrand Evensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Marit Haug Olsen

Dessverre det er ingen av disse to Even Gulbrandsen, de har jeg sjekket ut før. Moren hans heter Kari Kristoffersdtr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Marit Haug Olsen

Nå har jeg endelig funnet den rette Even Gulbrandsen. Det var ikke han på Sondre Land. Han var i gardekomp. i Stockholm ved tellingen i 1865, derfor har jeg hatt problemer.Jeg vil takke deg Berit for ditt innspill, det er godt med gode hjelpere om det ikke hjalp denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.