Gå til innhold
Arkivverket

[#38833] Steffen Martinus Erikson (1863-1938) frå Kalsvik i Bud til MN - foreldri hans?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Steffen Martinus Erikson skal vera fødd på plassen Gjerdet under Kalsvik ytre i Bud (Romsdalen) 17.3.1863. Foreldri hans var:Erik Arentson, fødd i Kvernes 1817Anna Martha Paulsdotter, fødd i Bud 1820Er det nokon med lokal kunnskap som kan hjelpa meg finna ut:* Kva gard/plass i Kvernes hadde Erik Arentson opphavet sitt ifrå?* Kva gard/plass i Bud hadde Anna Martha Paulsdotter opphavet sitt ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut R Sande

Foreldra hennar var frå Stranden i Bud. Når det gjeld han har eg notert han frå Sveggen i Averøy.helsing Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borgny Aakvik Vorpbukt

Hei Erik Arntson er f 23.8 1817 av foreldre Arnt Olsen Kronborg (f Veiset) og Ragnhild Pedersdatter. Se side 507 i Averøybok nr 3. Mvh Borgny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Knut og Borgny for interessante og spennande opplysningar!Då tolkar eg dette slik som at foreldri til Anna Martha Paulsdotter budde på Stranden i Bud (sjølv om Stranden ikkje synest vera nokon eigen matrikkelgard i Bud...?), men eg er litt meir usikker når det gjeld foreldri til Erik Arentson; Knut nemner Sveggen, medan Borgny nemner Kronborg. Desse gardane ser ut til å ligga nær kvarandre, men kva for ein av dei var det at Etrik VOKS OPP på?Elles, når det gjeld Averøy, går eg ut ifrå at det må vera eit ''produkt'' av Schei-komitéen frå 1963 og at desse gardane før kanskje høyrde til Bremsnes kommune? Det er ikkje so lett for ein sogning å orientera seg i ''jungelen'' av nye og gamle kommunar...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borgny Aakvik Vorpbukt

Hei Garden Kronborg er i Sveggen, Averøy Arnt Olsen kom til Austre Kronborg i 1817. Han er f på Amundøya. Hadde noen år bygsla konas hjemgard, Ner-Veiset på Averøy før han kom til Sveggen. Se side 532 i Averøybok 1 mvh Borgny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borgny Aakvik Vorpbukt

Før 1964 var Averøy kommune oppdelt i Kornstad, Kvernes og Bremsnes kommuner. Sveggen lå i Bremsnes kommune, Veiset i Kvernes. Mvh Borgny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut R Sande

Til nr.4Eg er usikker på om matrikkelgard er høveleg inndeling for eit fiskever som Bud. I Bud sentrum er det ei rekkje stadnamn, t.d Stranden, Torhaug, Inderhaug,Myren,Brænslen for å nemne nokre få namn. Det er fleire bueiningar under kvart stadnamn, brukarane var gjerne strandsittarar, eller dei var fiskarar/gardbrukarar.Du kan trygt skrive at AMP vaks opp på Stranden i Bud.helsing Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borgny Aakvik Vorpbukt

Hei Erik f 1817 er yngst av 8 søsken. Familien flyttet fra Veiset i Kvernes til Austre Kronborg i Sveggen (under Bremsnes gard ?) det året Erik ble født. Han vokste opp i Sveggen. Peder, bror til Erik overtok garden etter faren. De fleste gardene i nåværende Bremsnesområdet lå på den tida under Bremsnesgarden. De ble selveiere rundt 1900 + - mvh Borgny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Borgny og Knut for nye gode ''presiseringar''! Då har eg omsider klart for meg kva som bør skrivast!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.