Gå til innhold
Arkivverket
Gjest mary ann j.t eide

[#38876] Ingeborg og Peder Skutle fra Odda/Voss/Sauda

Recommended Posts

Gjest mary ann j.t eide

noen som har opplysninger om Peder N Skutle f 10.5.1891 fra Voss(foreldre :Anna og Nils S) 1912 gm Ingeborg Skutle f 19.10.1889 i Odda foreldre:Sigrid og Thormod STakker for alle opplysninger!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marianne Bakketun

Her er iallefall Pder i 1900 - teljinga:LenkeMarianne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marianne Bakketun

Og her er giftarmålet til Peder og Ingebjørg:LenkeMarianne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marianne Bakketun

I fylgje skanna kyrkjebok vart Peder fødd på Vangen (dvs Voss) 20. mai 1892 og døypt 24. juli same år.Marianne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mary Ann tveit e

me takker for opplysningene!vet du om det er bilder ifra den plassen som Peder er fra??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marianne Bakketun

Ang. kvar Peder vart fødd, så er Vangen stor - det stod ikkje noko meir enn Vangen, så eg veit rett og slett ikkje....Marianne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marianne Bakketun

Blir jo litt nysgjerrig her, Mary Ann - kvar har du dine opplysningar frå? Sidan det er så store avvik frå kyrkjebøker, meiner eg....Marianne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mary Ann tveit e

Me har sett i Norges Bebbygelse!Dette er Olderforeldrene til min mann! Me beg for en stund si og så dumpa eg opp i denne sidå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marianne Bakketun

Det er bilete av Haugo (eller Hauge som det står i 1900-teljinga) i Lars Kindem: Vossaboki, fjorde bandet. Om dette er bruket der Peder budde i 1900, er eg usikker på.Marianne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mary Ann T Eide

Er det noen som har opplysninger om forfedrene til Anna Gautesdtr f 1853(Ulvik)og Nils Pedersen Skutle f 1847(VOSS)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marianne Bakketun

Skal prøve å hjelpa, men har ikkje funne giftarmålet mellom Nils og Anna. Trur nok bestemt det er dei som bur på Øvre Skutle her i 1875-teljinga: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=13&filnamn=f71235&gardpostnr=578&personpostnr=3972&merk=3972#ovre>Lenke. Nils står oppført som 'hindes s', altså må mora vera Elisebeth Nielsdatter, som står på linja over.I 1865-teljinga finn ein den same Elisebeth (?) også på Øvre Skutle, gift med Peder Pedersen. Niels er 19 år og det stemmer nokolunde med alderen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Johan Arthur Hansen

Her er kanskje giftermålet i 1875. Se [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/igi/individual_record.asp?recid=100374258641&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=&juris2=&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly= >LenkeHer er datteren Elisabeth dpt. I 1878 i Voss.Lenkeog her er Kathina f.1881 Lenke og her er Ingebjørg. Se nr. 22

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Johan Arthur Hansen

Her fant jeg giftermålet i Ulvik 1875. Se Lenke Mvh. Johan Arthur Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marianne Bakketun

Dette var jo kjempeflott Johan Arthur. Eg må ha oversett dette giftarmålet. Har leita og leita. Då er saka grei. Foreldra til Anna er Gaute Olsen Røyse og Katrine Torbjørnsdtr.Marianne Bakketun

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marianne Bakketun

Har funne alle 8 borna til Peder og Anna: Ole fødd 28. jan. 1876 på Skutle. Elisabeth fødd 3. mai 1878 på Skutle. Kathrine fødd 6. mai 1881 på Auro. Ingebjørg fødd 22. mars 1885 på Auro. Brita fødd 19. juli 1887 på Auro. Nils fødd 28. sept 1889 på Auro. Peder fødd 20. mai 1892 på Vangen. Gustav fødd 1. okt 1898 på Haugo? (Gustav er også å finna som fødd på Skutle i avskrifter av kyrkjebøker).Marianne Bakketun

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mary Ann T Eide

Hei ! har ikke fått svart tidligere gr ferie Takk for hjelpen Skal da prøve å finne ut mereMVH Mary Ann

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marianne Bakketun

Du må berre spørje om det er noko eg kan hjelpe med. Har ein del 'oppslagsverk' tilgjengeleg.Marianne Bakketun

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mary Ann T Eide

Hei og takk for det!!!! Er ikke så dreven i dette,men jeg prøve meg frem! Men er alikevel glad for all informasjon!! Har tidligere fått god hjelp av andre,som jeg har vært meget takknemlig for!! Har leitet inne på Family seach,men denne gang finner jeg ikke ut noe videre! Kunne godt tenkt å reist opp til Voss(Skutle) for å 'sett'på evt plassen der de boddeMvh Mary Ann

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marianne Bakketun

Kva er det du ikkje finn ut?Marianne Bakketun

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mary Ann T Eide

Hei! Det er forfedrene ol tilbake i tid jeg er på leit etterMary Ann

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.