Gå til innhold
Arkivverket

[#38882] Karen Elisa Andreasdotter (1844-1927) - frå Lier til Wisconsin -kva gard i Lier?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Frå Amerika får eg opplyst at:Karen Elisa Andreasdotter, fødd i Lier sept. 1844 og døypt same stad 27.10.1844 som dotter av Andreas Olson og Elen Marie Christensdotter, skal ha utvandra til Amerika i 1863 og døydde i Mt. Morris, WI 8.1.1927. Ho var gift med Edwin Johnson frå Hafslo i Sogn!Er det nokon med lokal kunnskap i Lier, og eventuelt tilgjenge til kyrkjebøkene/bygdebøker, som kan hjelpa meg med desse detaljane:* Nøyaktig fødselsdato, sep. 1844, for Karen Elisa Andreasdotter?* Kan utvandringsåret hennar, 1863, stadfestast?* Kva gard/plass i Lier hadde Andreas Olson og Elen Marie Christensdotter bustaden deira? Kva yrkestittel hadde Andreas (gardbrukar eller husmann eller ??)* Frå kva gard/plass i Lier hadde Andreas Olson opphavet sitt?* Frå kva gard/plass i Lier hadde Elen Marie Christensdotter opphavet sitt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Andreas Olsen og Elen Marie Christensdatter ble iflg. FS/IGI gift i Lier den 17.11.1841. Som brudgommens far er oppgitt Ole Andreasen og brudens far er Christen Olsen. Brudeparets alder er 23 år, dvs. at begge skal være født ca. 1818.Finner denne Ellen Maria, døpt i 1818 i Lier, uekte datter av Christen Olsen og Eli Olsdatter Lenke, men vet jo ikke om dette er rette jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maya Lillemoen

Finner Karen Elise, ekte, født 9 sept. 1844, døpt 27 okt. 1844 i Frogner kirkeForeldre: H (husmann) Andreas Olsen og Elen Maria Chrestensdtr, bosted: Eeg EieFaddere: Ingeborg Hansdtr Røedseie, Andrine Chrestensdtr af Drammen, Nils Olufsen Eeg, Otter Hansen Hægsbroe, Johan Mikkelsen Eeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Grethe, Berit og Maya for flotte og spennande innlegg!Eg har gjennom innleggi dykkar fått fleire fine detaljar, men framleis står att spørsmåli om utvandringsåret til Karen Elisa og kva ættenamn (gards- eller plassnamn) Andreas og Ellen hadde då dei gifte seg i 1841 (eg går ut ifrå det der vil komma fram kvar dei voks opp..)?Elles veit eg ikkje om det let seg gjera å finna ut kva plass under Eeg (Ek) denne huslyden budde på?Nok ein gong ein kjempetakk for gode opplysningar so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maya Lillemoen

Har fått hjelp av slektsforskergruppa i Lier Historielag, som finner dette:Viede: Andreas Olsen Eeg eie 23år og Elen Marie Chrestensdtr Undelsrud 23årDet finnes to Eeg (Eik)gårder i Lier, og det er Søndre Eiker som tilsier at Andreas kom i fra, da denne gården ligger i nærheten av Undelsrud hvor Elen Marie kom i fra, du finner Sø-Eik her:[url="http://www.lier.kommune.no/liers-historie/eik.htm>http://www.lier.kommune.no/liers-historie/eik.htmFar til Andreas er Ole Andreasen, far til Elen er Chresten Olsen DølaPå Lier Historielag hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Maya for nytt spennande innlegg!Om eg tolkar dette rett, so kan det sjå ut som om Andreas og Elen Marie budde på Undelsrud, heller enn i Eikeie? Var dei kanskje gardbrukarar på Undelsrud? Kva yrkestittel har den Andreas Olson som døydde i oktober 1851?Elles saknar me framleis ei stadfesting av utvandringsåret til Karen Elisa, og det kan jo vera spennande å sjå kva gardsnamn ho hadde då ho utvandra...?Nok ein gong ein stor takk so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.