Gå til innhold
Arkivverket

[#38890] Dortea Maria Andersdatter, Kvalvik i Kinn


Gjest Jarle Hauge
 Del

Recommended Posts

Gjest Jarle Hauge

Leitar etter aner til Dortea Maria Andersdatter. Ho vart fødd på garden Kvalvik i Kinn i 1849 eller 1850. I 1869 vart ho gift med Johannes Pedersen på garden Almenning i Bremanger. Håpar nokon kan hjelpe.Mvh Jarle Hauge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarle Hauge

Ja så langt kom eg og. Finn heller ingenting i dei kyrkjebøkene som er tilgjengelige på nett. Kanskje det er informasjon å finne i ei bygdebok.Tusen takkJarle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarle Hauge

Hei Rune Ditt inlegg kom når eg sende svar til Marie Skålnes. Eg har nok ikkje leita godt nok i kyrkjebøkene. Dette var nytt for meg. Det skal bli spennande å sjå kva eg finn om denne personen.Takk skal du haJarle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Andersen

Hei Jarle! Snakket med en kvinne somer er født og oppvokst i Kvalvika i Eikefjord. Hun sa at det også er Kvalvik i Flora mellom Sunnavåg og Urane. Det er rimelig at Dorte kom derfra. En gikk vel ikke gjerne over bekken etter tjenestegjenter i den tiden. Hilsen Arne Andersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarle Hauge

Hei Arne! Visste ikkje at det var Kvalvik i Flora og. Må finne ut av det. Har søkt litt vidare etter at eg fikk navnet på far til Dortea Martea Andesdatter av Rune, i innlegg 3. I FT 1865 finn eg Anders Henriksen frå Kiin som Forpagter på garden Ytrehus saman med kona Anne Andersdatter Kiin og sonen Christofer. Anne Andersdatter er kanskje den samme som Anna Johanna som eg finn i Kyrkjeboka, døypte i Kinn 1814. Far hennar er Anders Johannesen Qalvik. Har fått litt å jobbe med no, men eg vil gjerne ha meir info om nokon har. Takk skal du ha Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.