Gå til innhold
Arkivverket

[#38896] Torger (1836) og Aselina (1838) Myklebust i Kvinnherad - opplysningar om dei?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

FT1900 for Myklebust i Kvinnherad syner denne huslyden:~~~~~~~~~~Torger Myklebust hf g Gaardbruger 1836 Kvinnherred SBAselina Johansdatter hm g Gaardmandskone 1838 Sandeis Sogn StaHartvik Torgersen s ug Sjømand og Gaardsarbeide 1878 Kvinnherred SBGjert Torgersen s ug Hermetikfabrikarbeider 1880 Kvinnherred SBSina Torgersdatter d ug Sysselsat med Gaards og Kreaturstel 1873 Kvinnherred SBSina Olsdatter ug Sønnedatter 1890 Kvinnherred SB~~~~~~~~~~Aselina Davide Larsdotter var fødd i Sandeid (Vikedal) 9.4.1837 og døydde på Myklebust i Kvinnherad 14.12.1919, men mann hennar har eg ikkje funne på Digitalarkivet! I 1865 budde parfolket på Skeie i Sandeid, og då heitte mannen Torger Olson!Er det nokon med lokal kunnskap i Kvinnherad, som til dømes tilgjenge til ei bygdebok, som kan fortelja meg:* Fullt namn på mannen Torger?* Dato og stad (gard/plass) for fødsli til Torger?* Dato og stad for dødsfallet til Torger?* Kor mange born fekk Torger og Aselina?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

FamilySearch IGI viser disse barna.1. Margretha Cecilia født 10.10.1857 i Vikedal2. Lars Johan Vanberg døpt 20.01.1861 Vikedal3. Ole Marthin født 26.09.1863 Vikedal/Sandeid4. Aseline Davide døpt 10.08.1873 Kvinnherad5. Maren Johanne døpt 30.01.1876 Kvinnherad6. Hartvig Cicelius døpt 14.04.1878 Kvinnherad.Her er der god plass til flere barn mellom 1863 og 1873. Aseline skrives ved flere anledninger for V/Wanberg.Her er forøvrig familien i Vikedal i 1865.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Skannede kirkebøker for Vikedal/Saneid og Vivedal/Vikedal er tilgjengelig. Men kvaliteten er tildels meget dårlig.Jeg klarte ikke å finne ekteskapet dere, men 1857 mangler tydeligvis.Derimot er der ingentig som tyder på at Margretha Cecilie født 10.10.1857 var født utenom ekteskap.Jeg vil derfor tro at de giftet seg det året.Jeg finner fødselen til sønnen Torger Berdenius 22.12.1865.Etter ham finner jeg ikke flere barn født i Vikedal, men kvaliteten på kirkebøken var slett, så jeg kan ha oversett noen.Det kan da tyde på at familien flyttet til Kvinnherad mellom 1866 og 1873.Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sol Kerry Johannessen

Hei Lars. Beklager men jeg har lagt mitt innlegg på feil sted. Se på Johan August Håland, Tananger.Hilsen Sol Kerry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Carsten, Rune og Sol for spennande og interessante opplysningar.Eg har etter dette rimeleg bra med opplysningar om bakgrunnen for denne huslyden, men det er fleire av borni som er ''brysame'' for meg. No ser det ut til at Torger Olson må vera ein bror av den Harald Olson som er omskriven i tema #38898 og som gifte seg med halvsøsteri til Aselina!Og, kan me stola på fødselsdatoen som er oppgjeven for Torger Olson ved dødsfallet hans, so manglar eg i dag berre to detaljar om denne huslyden:* Den nøyaktige datoen (og staden) for vigsli til Torger og Aselina?* Stadfesting av talet på born i denne huslyden?Eg takkar på ny for gode opplysningar og vonar på fleire detaljar.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin H. Skibenes

Skriv det eg fann i bygdeb. for Kv.herad, bd.3.Men det er sparsomt med årstal.Torgeir var son av Ole Torgersen Døssland,(1810-66)g.1835 m. Sesilie Olsd. Myklebust,(1811-)Her er dei i -65:[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f61224&gardpostnr=569&personpostnr=3536&merk=3536#ovre>LenkeBorna til Torgeir og Aselina som er lista i boka er:I. Lars Johan, 1860-, g.m. Oline Gjertsdtr. Dønhaug. Her i 1900: LenkeII. Olav(Ole) Martin, 1863-, g.m. Anna Larsdtr. Ripel. Her i 1900:LenkeIII. Aselina Davida,(1873-), g.m. Lars Larson Rød. (Det må vera ho som er kalla Sina i 1900)IV. Hartvig Ceselius,(1878-) (Bonde på bnr.5 på øvre Døssland)V. Bertin, ugift, gullgravar i Alaska.VI. Severin, til USAVII. Margrete, g.m. Olai Sæberg, sjokoladefabrikant i USAVIII. Gjert, g.m. Marta Johannesdtr.Berge.-------------Det står også at bror til Torger, Harald, var g.m. søster til Aselina.Her er Marta i 1900, ho er då enke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Elin for fine supplerande opplysningar frå bygdeboki for Kvinnherad. Eg seier meg lei for at bygdeboki er so ''knapp'' på opplysningar, men me lyt vel tru dei har fått med alle borni...Men vigsli framstår framleis som eit ''mysterium''...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg vet ikke om dette er riktig, men på FamilySearch Igi finner jeg døpt på Husnes 07.05.1871,Ole Severin, av foreldre Torger Olsen og Axeline Larsdtr. [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/igi/individual_record.asp?recid=100239018516&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=Norw9Hord&juris2=Hord&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=Hordaland+%28Bergen%29&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>Lenke Og da er det vel samme mann som emigrerer her i 1889.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for nye interessante innlegg! Det er tydeleg at mykje av dei manglande opplysningane ''ligg der ute'', men som Professor Gerhard Naeseth i Madison, WI brukte å seia: ''It's just a question of looking at the right place...''. Men eg er frista til å leggja til: Hadde berre dei ulike bygdebokskrivarane og andre lokalhistorikarar hatt høve til å vera grundige nok, so hadde det spart kollegaer og andre for mykje ekstraarbeid...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.