Gå til innhold
Arkivverket

[#38926] Kragerø - London etter 1900


Gjest Vigdis Kverndal
 Del

Recommended Posts

Gjest Vigdis Kverndal

Nils Laurensius Andersen ble født i Kragerø 6 aug 1874. I 1900 er han nevnt som dekksgutt. Det sies at han gikk i land i England, og at han tok navnet Armstrong. Han arbeidet muligens som toller i London. Går det an å finne ut noe om ham? Jeg tror jeg trenger hjelp..Hilsen Vigdis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis Kverndal

Det ville jo vert kjempesnilt. Jeg er ikke så flink hverken til å søke på internett, eller i det engelske språk.MVH Vigdis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor L. Larsen

Du har herved min tillatelse til å fra Digitalarkivet eller Yngve Nedrebø innhente e-postadressa mi som begynner med 'tor.'. Altså be dem sende deg den uten å bruke debattsidene her. Mvh, tor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Tor L. Larsen

Hei vigdisKan ikke sjekke her i byen om du har sendt meg naermere henvisninger om kildene til opplysningene fra mister S., etter at jeg ba om de i siste pers. epost. Svar kan du istedet gi her. Mvh, Tor L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis Kverndal

Jeg kan dessverre ikke si mer ang. kildene enn at mr S. i Kristiansand sikkert har opplysningene fra sine foreldre. Vedk. er født i 1923, og er følgelig en voksen kar, men var ikke født da en kusine som nå er død var over og besøkte ham med sine foreldre i 1914.Det kan vel være at det da ble snakket om dette og at han ikke vet mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.