Gå til innhold
Arkivverket

[#38933] Anna Jørgine (Axelsdotter) Andersen (1876-1956) - frå Moss til Chicago - kva år?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Anna Jørgine, fødd i Moss 20.2.1876 som dotter av dagarbeidar Axel Leander Andersson frå Sverige og kona Vilhelmine Hansdotter, gifte seg i Crown Point, IN i 1898 med Torkel T. Feten frå Hafslo i Sogn. Dei busette seg i Chicago, IL.Eg har leitt etter utvandringi til denne jenta frå Moss, men har ikkje lukkast so langt. Kanskje er det nokon med lokal kunnskap som kan hjelpa meg finna utvandringsåret hennar?Eg er ogso interessert i litt fleire opplysningar om foreldri Axel Leander og Vilhelmine. Kvar i Sverige var Axel ifrå? Og kvar var Vilhelmine ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

I følge FamilySearch IGI giftet Axel Leander Anderson seg i Rygge 13.12.1875 med Wilhelmine Hansdtr.LenkeSamme kilde , men VRI viser disse barna.1. Karl Anton født 14.11.18772. Josefine Maria født 05.01.18803. Peder Harald født 23.02.18824. Emma Wilhelmine født 08.01.18845. Axeline Petronelle født 19.11.18856. Hans Peter født 21.11.1887 Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for spennande innlegg! Eg har fulgt opp og ser at Wilhelmine Hansdotter i 1865 budde med foreldri sine på Høiden i Rygge (Moss landsokn), og på FamilySearch finn eg Axel Leander Andersson, son av Anders Petterson og Petronella Nilsdotter, fødd i Foss i Bohuslän i 1847, so då skulle opphavi til foreldri vera greie.Men kva tid utvandra Anna Jørgine (og eventuelt foreldri?) til Amerika?Nok ein gong hjarteleg takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg tror du finner deler av familien i Moss også i 1900. Wilhelmine er blitt til Mina, hun er enke men fortsatt født i Rygge 1851.Av de barna jeg tidligere har funnet, finner vi også Emma , Josefine og Axeline.I tilleg dukker det opp et par nye barn, nemlig Hansine f.1889 og Hedvig f.1890. Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.