Gå til innhold
Arkivverket

[#38940] Etterlysninger i Kilderegistreringsforumet


Gjest Espen Grønna Brataker
 Del

Recommended Posts

Gjest Espen Grønna Brataker

I det siste har det kommet hele tre innlegg i dette forumet som ikke skulle vært her i det hele tatt. Jeg skjønner at slike feil fort kan forekomme, men når det blir så mange som tre stykker begynner jeg å lure om det har blitt en ny trend å legge sine etterlysninger her. Muligens fordi det her er færre innlegg og at folk tror de lettere kan få hjelp her?Men dette må vi få en slutt på. Det er Brukarforumet som skal brukes til etterlysninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Men det som er litt snedig er at overskriften blir 'Brukarforum' hvis du går inn på disse debattene. Er de flyttet uten at de har blitt fjernet fra 'Forum for kjelderegistrering'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Etterlysninger og annet som ikke angår kilderegistrering og Kyrre skal ikke være her. Vi har mulighet til å ta dette bort/flytte dem til andre fora, men en 'bug' i programmet gjør at temaene ikke blir flyttet før nye innlegg er lagt inn. En kjedelig feil som vi regner med Jan Oldervoll raskt får rettet opp i så snart han er tilbake fra reise.Inntil videre vil jeg anbefale at en overser disse feillagte temaene - får temaforfatterne svar også i dette forumet, vil det ikke være noen 'gulrot' igjen for å se til at temaet havner i rett forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Gunilla Rickmarker

Söker: Axel Olofsson (olsson) Född: 1780 i Norge. vet ej var.Hustru Ingeborg Christoffersdotter F: 1780 Barn Anders Axelsson F_1803 Christoffer F_1805 Cecilia F:1812 Ivar F: 1814 Alla barn födda i Norge. Tacksam om någen vet om denna famij. Släkthälsningar Gunila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.