Gå til innhold
Arkivverket

[#38954] Gjertrud - budeie i Solsvik, Fjell i 1875


Gjest Signe Marie Solheim
 Del

Recommended Posts

Gjest Oddvar Søreide

Eg ser ikkje vekk i frå at du har rett i din tankegang, men litt må du sjekke i kyrkjebøkene.Din Gjertrud blir her gift med Nils Nilsen f. Stedje [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=vi12541816&gardpostnr=1455&personpostnr=5325&merk=5325#ovre>Lenke Så finner me at Nils Nilsen døde året etter i 1863 Lenke Trulig har Gjertrud da gifta seg opp igjen med Ingebrigt Olsen født i Fjell og det er dette ekteskapet som må finnes. Da er dette din Gjertrud i 1865 Lenke Utifra alder til Ingebrigt Olsen i 1865, så passer dette med denne Ingebrigt som døde på Solsvik i 1874, og da stemmer dette med din Gjertrud som er oppført som enke i 1875. Lenke Din Gjertrud er da trulig identisk med ho som her døde på Solsvik, med merknad Alversund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Takk for god hjelp! Du har rett i at det er ekteskapet med Ingebrigt Olsen som kan gi svaret her. Kanskje det er nokon her inne som har tilgang til den kyrkjeboka? Eg hadde ikkje sett merknaden i Alversund kyrkjebok. Den støttar jo teorien min. Dessuten har eg leitt etter andre Gjertrud Olsdøtre frå Hamre fødd på same tid, men finn ingen som kan passe. Mvh Signe Marie Solheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Polden

Frå Klokkarbok Fjell A1:Ektevigd 22 oktober 1864 ungkar Ingebrigt Olsen Angeltveit (35 år) og enke Gjertrud Olsdatter Solsvig (32 1/2 år). Brudgommens far: Ole Ingebrigtsen Angeltveit, brudens far: Ole Jacobsen? Aasebø?Sjølv om eg er usikker på ein del av navnet, so går dette langt i å bekrefta din teori.Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Hjarteleg takk for hjelp med oppslaget! Då kjem eg vel ikkje nærare noko sikkert svar.Takk igjen, begge to! Mvh Signe Marie Solheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Hallo SigneDu virker litt reservert i ditt siste innlegg, det som Magne har funnet beviser jo nettopp det du er på jakt etter. Vi finner faren hennes nevnt da hun inngår ekteskap med Ingebrigt. Vi finner Ingebrigt død på Solsvik og det samme finner vi også Gjertrud. Det nevnes da at ho er født i Alversund og i 1900-tellinga ligger jo Aasebø under Alversund.Her er Gjertrud født på Aasebø Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Ja, det ser ut som eg var meir reservert enn eg eigentleg var. Det var berre det at han sa det var litt vanskeleg å tyde namnet. Men eg kjem til å jobbe vidare utifrå at ho er 'mi' Gjertrud. :) Mvh Signe Marie Solheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Polden

Eg har og presten si kyrkjebok, Fjell MINI A6, der dette giftarmålet er innført. Der er det gitt bedre plass til å skriva navnet på brudens far, og her er det greitt å lesa. Det bekrefter Ole Jacobsen Aasebø. No er der ikkje tvil igjen hos meg.Ha ein vakker dag.Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest John Strøm

Hei SigneJeg har endel opplysninger rundt etterkommere av Gjertrud og Ingebrigt Olsen Angeltveit hvis dette er av interesse.Du kan nå meg på johnstrom50krøllalfayahoodotnoMvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.