Gå til innhold
Arkivverket

[#38965] Petra Pedersdotter Haugan (1873-1938) - frå Namsos til South Dakota - foreldri?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg har fått opplyst at:Petra Pedersdotter Haugan, fødd i eller nær Namsos 21.9.1873, var dotter av ein Peder Haugan og kona Anna.Petra utvandra i 1898 og døydde i Brandt, SD 18.4.1938.Er det nokon med lokal kunnskap i Namsos og omegn som kan hjelpa meg finna:* Fulle namn på foreldri til Petra (Peder og Anna) samt yrkestittel på faren og opphavi til båe?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Dette er en mulig kandidat, men man må vel sjekke kirkebøker her. Peder Edvin Lorentzen Haugan f 03-04-1839 på Statland d i 1894, gift med Anne Mathiasdtr Himo f 1840 i Namsos. Jeg kjenner bare til 3 barn, antagelig de hun utvandret til USA med. Hun utvandret i 1895 til USA med Andreas f 1879, Marie f 1881 og Hanna f 1885. Dette paret kan utmerket godt ha hatt en Petra i 1873, men hvorvidt de hadde det kan jeg ikke si med sikkerhet. I 1865 var han handelsbetjent og hun tjenestpike hos kjøpmann Johan Schistad i Namsos.Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg har diverre oversett dette innlegget til Anne, som eg gjerne no vil takka for!Elles lurer eg på om nokon har tilgjenge til kjelder frå Namsos for å sjå om Petra var dotter til denne Peder Edvin Lorentzson Haugan og Anna Mathiasdotter Himo?Eller kven var ho?Eg takkar nok ein gong for all hjelp med denne huslyden!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Hvem var denne Petra gift med, og vet du navn på evt barn? Nå hadde forøvrig Peder Edvin en yngre bror Peder Mathæus f i 1850 som emigrerte til USA. Desverre vet jeg ikke helt når, men jeg har lagt merke til at en del der oppe hadde tendensen til å flytte/emigrere når de fikk barn og ikke var gift, så med mindre han forlot landet før 1872/1873 kan vel han også være faren.Desverre har jeg ikke tilgang på kirkebøkene for Namsos. Dessuten går vel de fleste av dem ikke så langt tilbake, de som ligger på Digitalarkivedt.Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Anne for nytt innlegg!Petra Haugan, som i Amerika er oppgjevi å vera dotter av Peder og Anna Haugan, vart gift i 1901 med Johan Peterson Strand, fødd i Nærøy 8.11.1866 og utvandra i 1886. Dei farma i Norden township, Deuel Co., SD og fekk tre born, ein son som døydde kort etter fødsli, og to døtrer Alma og Edna, men hjelper det deg til å finna ut kven Petra var?Eg takkar på ny for hjelpi og vonar problemet let seg løysa...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg har no frå kyrkjebøkene for Namsos fått greie på at Petra Haugan var fødd i Namsos 21.9.1873 som ''uægte'' dotter av:* Peder Haugan, f. 1839, handelsbetjent* Anna Margrethe Mathiassen, f. 1841So finn eg i FT1865 for Namsos, 4. kvartal følgjande huslyd:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Johan Schistad Huusfader g Kjøbmand 1820 Overhalden Prgj.Margrethe Schistad* f Nilsen hans Kone g 1820 Overhalden Prgj.Erik A Schistad Deres Søn ug 1855 NamsosPeder E Haugan ug Handelsbetjent 1839 Fosnæs Prgj.Anna Mathiisdatter ug Tjenestepige 1843 Overhalden Prgj.Nekoline Haldsdatter Indderst ug 1814 Overhalden Prgj.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~So er spørsmålet: Er det foreldri me her finn som ''sambuande'' hjå Johan Schistad?Og kva gardar var Peder og Anna ifrå, i Fosnes og Overhalla?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Det er nok de du finner der og de som jeg nevnte i mitt første innlegg. Det stemmer med alderen også. Peder var som sagt fra Statland f 3 Apr 1839 og d i 1894. Mora hans var fra Ekker og faren het Haugan. Hvorvidt det var en gård på Statland som het det vet jeg ikke. Anna Mathiasdtr var fra Himo i Overhalla.Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Årsaken til at jeg spurte om hvem hun var gift med, er at av og til finner man den andre part nevnt i kilder der oppe, og av og til finner man ut opphavet ved å gå den veien. jeg er forøvrig fjærnt i slekt med Petra, bortsett fra at jeg frem til nå ikke visste at hun eksisterte, morsomt. Jeg antar at det bare var foreldrene du var interresert i, ellers har jeg familien bakover. Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inge Hildrum

Bestefaren til Peder(morfaren, Peder Ingebrigtsen Ekker), dro fra gården Ekker i Grong i 1804, til Statland, der han kjøpte gården Statland i 1819.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Anne og Inge for interessante meldingar. Då har eg fått greie på det som eg mangla, og eg er svært godt nøgd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.