Gå til innhold
Arkivverket

[#38984] asbjørg Rasmussen fra melbo i vesterålen?


Gjest Bjørn Simonsen.
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Simonsen.

asbjørg Rasmussen født den,28/11-22(21)på melbo er ikke å finne.Har også nå søkt til statsarkivet kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Riise

Eg har fjerna dei to andre temaene du har oppretta med same spørsmål.Viss du ønsker å stille same spørsmål fleire gongar, er det betre at du legger eit nytt innlegg inn i det same temaet(Ved å trykke på den gule blyanten nederst i temaet). Temaet ditt vil då komme på toppen av lista igjen, og all informasjon om spørsmålet ditt vil bli samla i same tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Simonsen

Asbjørg Rasmussen f.28/11-1922(21) på Hadsel er ikke å finne.Kan noen hjelpe meg har nå også søkt til statsarkivet men uten svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan I. Borgos

Den aktuelle kirkeboka ligger fortsatt på prestekontoret i Hadsel. Ta kontakt dit, kanskje de kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Simonsen

Hei Marianne! Nei er nok asbjørg min mor heter og ikke elbjørg. Men mange takk for ditt forsøk på å hjelp til med å finne min mor. Mvh. Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

He,he nei du veit vel kva mor di heiter, men eg visste ikkje at det var mor di du leita etter :-)Vonar iallfall at du kan få hjelp på eit eller anna vis!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.