Gå til innhold
Arkivverket

[#39001] Hvem var Hans Johnsen?


Gjest Evy Valdresstuen
 Del

Recommended Posts

Gjest Evy Valdresstuen

HeiSøker etter opplysninger om Hans Johnsen, f. 1820, Sunndalen i Sogn. Gift med Agnethe Larsdatr., f. 1831 i Biri. De hadde 7 barn. Han var anleggsarbeider og jobbet med sprengning eller 'minering'.Er det noen som vet hvem hans foreldre og søsken var, evt. etterkommere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evy Valdresstuen

HeiTusen takk for opplysningen:)Jeg var ikke klar over at Sunndalen ligger i Møre og Romsdal. Vet du noe mer bakover på Hans Johnsen, evt. forslag på hvor jeg kan lete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Kanskje en mulig kandidat. FS: Hans f. 20/9 dpt. 1/10 1820 Hof MR, foreldre Joen Pedersen og Anne Hansdt. Det var den eneste jeg fant, og så vidt jeg har funnet ut så er Hof et sogn i Sunddal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evy Valdresstuen

Hei:)Tusen takk begge to:)Nå vet jeg hvor jeg skal fortsette å lete, det ble litt lettere da jeg var så heldig å få flere navn, har lett etter denne personen i flere år, uten resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.