Gå til innhold
Arkivverket

[#39009] Mathias Andersson og Karen Mathea Lind - 1853 frå Nittedal/Ås til Wisconsin?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ifølgje opplysningar soim eg har motteke før, utvandra denne huslyden i 1853 frå Nittedal til Wisconsin:~~~~~~~~~~Mathias Andersson Varpet, truleg døypt i Nittedal 22.5.1822 som son av Anders Borgerson og Sophia Hansdotter, og konaKaren Mathea Christiansdotter Lind, døypt på Ås 12.10.1823 som dotter av (Johan) Christian Lind og Agnetta Henriksdotter Krogsrudmed to døtrer:Sophia Mathiasdotter, fødd i Nittedal(?) kring 1845Kirstina Amalie Mathiasdotter, døypt i Nittedal 1.8.1847~~~~~~~~~~Er det nokon med lokal kunnskap i Nittedal eller på Ås, eventuelt gjennom kyrkjebøker og/eller bygdebøker, som kan hjelpa meg skaffa fram litt meir nøyaktige opplysningar om denne huslyden, som t.d.:* Kva yrke hadde Mathias, medan han budde i Nittedal, og kva var bustaden deira (eventuelt plassnamn om dei var husmannsfolk..)?* Dato og stad for vigsli til Mathias og Karen Mathea (Nittedal eller Ås 1844/1845)?* Nøyaktig fødselsdato (Nittedal 1822) for Mathias Andersson med yrke og bustad til foreldri?* Nøyaktig fødselsdato for Karen Mathea Lind (Ås 1823) med yrke og bustad til foreldri?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Retvedt

Siden det ikke er spurt om det, er det kanskje allerede kjent at Agnete ble født i 1801 som datter av Henrik Willumsen fra Sundby i Ås og Kristine Jansdatter fra Kroksrud i Frogn som den gang var en del av Ås. Deres aner kan følges flere generasjoner bakover i bygdebøkene for Ås og Frogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Øystein for interessante opplysningar om Agnetha Henriksdotter.Eg er interessert i fleire opplysningar om Agnetha og (Johan) Christian Lind, men ville ikkje leggja alt for mange spørsmål inn på ein gong...Eg tolkar det då slik at Agnetha Henriksdotter var fødd og oppvaksi på Kroksrud i Frogn (den gongen ein del av Ås). Forfedrane hennar treng eg ikkje, men står det noko meir om KVAR (gard/prestegjeld) Agnetha og mannen (Johan) Christian Lind BUSETTE seg?Og, finn du noko om bakgrunnen til (Johan) Christian Lind? Kvar var han fødd/oppvaksen, og kven var foreldri hans? Frå Amerika har eg fått opplyst at Johan Christian Lind var fødd 10.3.1800, og FamilySearch fortel at han gifte seg i Drøbak 14.9.1823 med Agnetha Henriksdotter!Dette vert spennande, og eg takkar på ny for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arild Andresen

Finner mye om foreldrene til Mathias eller Mattis som han er oppført som i Bygdebok for Nittedal og Hakadal, 2.bind. Anders Borgersen, f 1777, gm. Sofia Hansd. Barn: Ole, f 1815, Gudbrand, f 1818, Andreas f 1820, Mattis f 1822 (se Varpet), Maren, f 1826 (se Varpet), Anders, f 1828, Berte Sofie, f 1831 (se Elneseiet). Under plassen Varpet finner jeg Mattis, f 1822, gm. jordmor Karen Mathea Lind fra Kristiania (barn: Sofie, f 1846, Kristine Amalie, f 1847), reiste med hele familien til Amerika våren 1853.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.