Gå til innhold
Arkivverket

[#39013] Titti Hauge fødd 1892


Gjest Frode Bunes
 Del

Recommended Posts

Gjest Frode Bunes

Hei !!! Eg søker informasjon om Titti Hauge fødd 1892, datterdatter til Nils Hauge 1830.Dette står i 1900 tellinga i Bergen. Er de Laura som er mora? Har de info om faren? Og er Titti de rette namnet?Mvh. Frode Bunes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Det var fristende å koble til denne registreringen:1893 Jan 28 Feb 05 Kitty 1867 Ugift Lina Hauge u Herman Fossgade 5 Johanneskirken [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=doep1816&gardpostnr=37375&merk=37375#ovre>LenkeKitty ble født på Fødselsstiftelsen. Faren var ugift repslager Christian Mohr, født 1872, og ugift tjenestepike Lina Hauge, født 1867. Som faddere nevnes seilmaker Lars Hauge og madame Anna Hauge. (Se folketellingen 1875 der Nikoline Hauge, født 1865, er datter av Nils Hauge, og søster til seilmaker Lars Hauge.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frode Bunes

Hei i gjenn og takk får svaret.Lina Hauge,er de den samme som Nikoline Hauge? eller har ho andre foreldre? Mvh. Frode Bunes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg antar at Lina Hauge og Nikoline Hauge er samme person. Det vil la seg kontrollere ved å se etter i Fødselsstiftelsens journaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frode Bunes

Tusen hjertelig takk.Dette løyste masse eg lurte på.Har du ein link til sider i England som eg kan søke etter slekter på. Mvh. Frode Bunes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.