Gå til innhold
Arkivverket

[#39028] John Hansson Sæter Våge Gudbrandsdalen f.1853


Gjest Johan Arthur Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Johan Arthur Hansen

Jeg ønsker opplysninger om foreldrene til John Hansson Sæter f.1853 Våge,Gudbrandsdalen i Oppland. Han ble gift på Moster i Hordaland med Marta Malene Pedersdtr. Røyksund ytre.f1853 2.gang med Bertha Susanne Simonsdtr. Røyksund ytre.f.1860 Han var dykker og drev med kalkbrenning. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Jeg har vært borte og bare såvidt fått satt meg nedpå. Nesten så jeg skvatt. John Hansen Sæther var bror til min oldemor og hadde 6 søstre. Han slo seg ned i Mosterhamn på Bømlo. Mitt tlfnr. er 61 23 11 78. Lenken fra Aud S. er korrekt. Hilsen Helge H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Jeg har vært borte og bare såvidt fått satt meg nedpå. Nesten så jeg skvatt. John Hansen Sæther var bror til min oldemor og hadde 6 søstre. Han slo seg ned i Mosterhamn på Bømlo. Mitt tlfnr. er 61 23 11 78. Lenken fra Aud S. er korrekt. Hilsen Helge H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Takk til Atle,Aud og Helge for opplysningene John Hansson Sæter var 2.gang gift med Bertha Susanne Simonsdtr. som var søster til min bestemor. De hadde en sønn Sigurd som senere ble bosatt i Skien.Sigurd hadde to sønner og den ene lever enda. Skal ta kontakt senere ( i morgen) på det tlf. nr. som Helge oppga. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Brandsar

Hehe! Jau takk, dæ va mæssåm tylè skrive på døl at litte mæ! Tykte dø va rart at e kjø feinn nøyn såm heitte Sæter serru, men-men, du kåmm nå å ræidda dagen, så ingor skade shedd ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.