Gå til innhold
Arkivverket

[#39052] Erik Halvorson og Anna Olsdotter Eriksmoen - frå Våler (Hedm) til Amerika 1905


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eit ungt par, Erik Halvorson Eriksmoen og kona Anna Olsdotter (Kvernmoen) utvandra til Amerika frå Våler i Solør (Hedmark) i 1905. Med dei var m.a. sonen:Ole E. Eriksmoen, fødd i Våler 12.4.1901.Eg er ikkje i stand til å finna denne huslyden på Eriksmoen i FT1900 og lrer på om einkvan med lokal kunnskap og eventuelt tilgjenge på ei bygdebok kan fortelja meg:* Kva var yrket til Erik Halvorson Eriksmoen i perioden 1901/1905?* Frå kva gard/plass i Våler hadde Erik Halvorson Eriksmoen opphavet sitt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Carsten for interessant innlegg! Og eg som leitte i Våler... Det er ikkje lett for ein sogning å orientera seg i jungelen av nye og gamle prestegjeld/kommunar i Solør...Eg har fått svar på det som eg treng å vita og takkar nok ein gong!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arild Kompelien

Å leite i Våler var ikke så dumt. Navnet har Erik fra garden Eriksmoen i Våler. Hans far Halvor Eriksen ble født der 06.06.1841 av foreldrene Erik Halvorsen og Helene Pedersdatter.1875 ser jeg familien er på Kjellmyra i Åsnes, og faren Halvor er da landhandler og gardbruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Arild for nytt avklarande innlegg!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.