Gå til innhold
Arkivverket

[#39070] Slekt i Haram


Gjest Thor Atle Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Thor Atle Olsen

Har et ektepar fra Haram, Møre og Romsdal som jeg ikke vet mye om. Dette er Mari Pedersdatter f. 1742, gården Haram? og gift med Knut Knutsen, f.1720, antagelig gården Hildre. Har registrert en datter Guri f. 1770. Er det noen som vet noe om dette ekteparet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar Fylling

Guri Knudsd. Hildre, dpt 26 aug 1770, er dotter til Knud Knudsen Vinje (ca 1741 - 1790) og Marit Pedersd. Hildre (1744 - e 1815)Eg har registrert nokre av forfedrene til Marit Pedersd. Ho vart oppattgift med Steffen Tormodsen. Har du epost kan eg sende ei utskrift.Opphavet til Knud Knudsen Vinje har eg ikkje funne. Vinje finst fleire stader på Sunnmøre: Stranda, Stordal, Geiranger. Sjå etterlysing på Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor Atle Olsen

Kjempeflott Ivar, min epostadr. er tatolsen@online.no. Det var fint at du kunne hjelpe meg med disse. Vet du forresten om det finnes noen bøker fra Haram som skriver noe om disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.