Gå til innhold
Arkivverket

[#39079] Lenking av eldre debatter?


Gjest Ellef Ellefsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ellef Ellefsen

Hei. Jeg forsøkte 'hjelpe' ei med lenking i Brukarforumet Lenke . Forsøket var misslykket, da lenket ikke virket. (Var debatt nr. 15963 som skulle lenkes).Er det slik at såpass gamle debatter ikke lar seg lenke? Mvh Ellef Ellefsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Det skal være like problemfritt å lenke gamle debattinnlegg som nye. Forskjellen er gjerne at når du søker fram et gammelt tema, bruker du temanummeret og URL-en du da får oppgitt inneholder ikke den spesifikke adressen til temaet.Det fungerer best hvis du søker fram temaet vha temaforfatter eller deler av tematittel. Du vil da få en resultatliste og der er tematittelen en lenke med fullstendig adresse til debatten. Høyreklikk på lenken, og kopier adressen så kan den limes inn der det skulle være.Jeg har rettet lenken din i debatten der du forsøkte å hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Høyreklikk og kopiere adressen ja, men det er jo ikke forklart hvordan man kopierer. Jeg finner ingen kopier-funksjon på verktøylinja i det jeg prøver å kopiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.