Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kjetil Rørtveit Arntzen

[#39083] Sigerfjorden/Sortland - Trondhjeim

Recommended Posts

Gjest Kjetil Rørtveit Arntzen

Jeg søker etter informasjon om sønn til Jenny Marie Eriksen f.1886. Før ekteskap med Julius Jentoft Olsen Ånes (når er han født) hadde hun en sønn som antagelig hette Julius Gulbrandsen og bodde i Trondheim. Etter at hennes mann døde flyttet Jenny til Trondheim. Tror hun døde tidlig 1950 tallet (1951)I dødsannonsen sto hennes sønn oppført. Kan noen hjelpe meg med å finne informasjon om han.Jerg søker også informasjon om barn av søsken til Jenny. Hennes bror Julius Ludvig Leland Eriksen (gift med Olga Bernhardine Olsen Ånes) hadde 3 barn; Arvid Eriksen vistnokk gift med Ragnhild? (Kanskje bosatt i Harstad) og de fikk to barn ei jente (navn?) og en gutt Jan? Hvor bor de? En bror av Arvid hette Ernst Eriksen gift med Tulla Reinholdsen og de fikk en tatter Birgitt? Hvor er hun? I tillegg hadde Arvid et søskenbarn (stesøster) som hette Ruth Mosse Ånes. Hvor ble hun av.Jenny var datter av Erik Gulbrandsen (Fra Hadeland) og Ingeborg Serine StenersdatterJobber med slektsforskning søker hjelpe meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Johan I. Borgos

Send meg en mail (jb krøllalfa nndata.no) med de opplysningene du har, så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.