Gå til innhold
Arkivverket

[#39113] Ole Olson frå Bakken i Gausdal (f. 1836/1837) til Borgund - opphavet hans?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ole Olson Bakken frå Gausdal, son av ein Ole Olson, var fødd i Gausdal i 1836/1837, men flytte i ung alder til Borgund på Sunnmøre der han 19.5.1867 gifte seg med Berit Martha Andersdotter Slinningen. Ole skreiv seg sidan for Ole Valderhaug, og han døydde i Ålesund 25.12.1907.Er det nokon med lokal kunnskap i Gausdal som er i stand til å fortelja med:* Nåyaktig dato og stad for fødsli til Ole Olson Bakken?* Kven var mori?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Jan Olav Skaug

Jeg har raskt sett gjennom kirkeboka for Gausdal for årene 1836 og 1837 (mini6) og søkt etter døpte med navn Ole som har en far som heter Ole Olsen. Jeg fant følgende:Side 83 nr. 128: F. ?? august 1836, uægte, d. 28.08.1836 i hovedkirken, Ole. Foreldre Pigen Rønnoug Joensdtr. Grythesveen og Ungkarl Ole Olsen Grythe. (Gryte ved Segalstad Bru i Østre Gausdal)Side 88 nr. 28: F. 05.01.1837, ægte, d. 15.01.1837 i hovedkirken, Ole. Foreldre Inderst Ole Olsen Giefsen og Hustru Marith Gulbrandsdtr. (Dette er i Østre Gausdal)Side 96 nr. 119: F. 01.07.1837, ægte, d. 16.07.1837 i Svadsum, Ole. Foreldre Inderst Ole Olsen Klaape og Hustru Oline Olsdtr. Sønstegaard. (Svadsum kirke ligger i Vestre Gausdal)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jan Olav for nyttige og interessante opplysningar frå Gausdal!So vidt eg kan forstå, må 'min' Ole Olson Bakken vera ein av dei tre du nemner, men korleis identifisera rette mannen? Finst det ei bygdebok i Gausdal som kan bidra med oppklaring av dette mysteriet?Eg vonar framleis på ei løysing av dette spørsmålet...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Arnolf Bjørndal

Nei, det finnes ingen bygdebok (bortsett fra generell bygdehistorie). Du må nok i første omgang sjekke konfirmantlistene, for å se om alle levde opp. Men vær oppmerksom på at disse listene ikke er komplette: Jeg har selv aner som er uteglemt derfra, men på et såpass sent tidspunkt er kanskje listene mer pålitelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg har endeleg fått høve til å sjekka ut konfirmantane i Gausdal og finn (jmf. innlegg #2):* Ole Olson, f. 13.8.1836 (uekte), vart konfirmert i 1851 og er då kalla husmannsson på Nedre Forseth i Gausdal* Ole Olson, f. 5.1.1837, finn eg ikkje konfirmert* Ole Olson, f. 1.7.1837, vart konfirmert i 1852 og er då kalla gardbrukarson på Sønstegard i Gausdal.Men, kjem me etter dette noko nærare opphavet til Ole Olson på Valderhaug i Borgund?FT1865 syner tre personar med namn Ole Olson fødde i Gausdal 1836/1837, men ingen av dei bur i Gausdal; ein er i Fåberg, ein i Overhalla og... ein i Borgund!Eg vonar på lokal kunnskap og nye tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.