Gå til innhold
Arkivverket

[#39119] Ingrid Magrethe Olsen f. 1/1-1923 i Bergen Foreldre:Ingolf Olsen og Anna


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Ingrid Margrethe Olsen f. 1/1-1923 skal ha vokst opp på Kronstad(Gimle?) iflg hennes sønn.Jeg har lett i Kirkebøkene for Årstad,Birkeland,Fana,Johanneskirken,Domkirken og Sandvikskirken uten å finne henne døpt der. Kan noen hjelpe meg å finne ut dette? Hennes foreldre var Ingolf Olsen og Anna gift Olsen(f.26/8-1896). Takknemlig for svar. Med vennlig hilsen Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Jeg trenger fortsatt hjelp. Er det noen smarte venner her på forumet som vil hjelpe meg? mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Kan dette være dødsfallet til Ingrid Margrethes far, Ingolf Olsen.Idrettsveien er i alle fall i området.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Og da er vel heller dette farens død. Her er adressen den samme som i forrige innlegg, Gimleveien 6B. Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her er nok fødsel og dåp til Ingolf Johan Olsen. Han er født 29.10.1893 og døpt i Nykirken i Bergen 07.01.1894. Foreldrene var Styrmand Karl Johan Olsen og hustru Ingeborg Marie Engelsen.Lenke Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Tusen hjertelig takk for hjelpen Rune. Jeg er svært takknemlig! Ha en riktig god kveld. Med hilsen Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.