Gå til innhold
Arkivverket

[#39168] Emigranter 1867 osv som dro 2.9.1870, kan noen hjelpe finne dem?


Gjest Lill Juelsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lill Juelsen

Jeg forsøker finne alle som dro med hva jeg tror er linjen Albion, avreise 2. september 1870, til Red Wing. Får det ikke til. Er det mulig å selektere slik?Vennlig hilsen Lill Juelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Dette var ikke lett å lese. Lag en lenke til nettsiden heller, så blir det mye lettere å lese det som står der. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lill Juelsen

Takk for tips med å søke på første bokstav. Jeg trodde egentlig å finne at mor og barn måtte reise sammen med flere fra samme sted - ettersom det minste barnet var bare noen mndr gammelt, men det ser jo ut som om de er de eneste emigranter på båten..Takk for hjelpen.Mvh Lill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åse K. Kristiansen

Det hadde kanskje vært bedre å holde seg til en og samme debatt om samme emne. Du har jo allerede fått lenke til familiens emigrasjon i denne debatten Lenke De er de eneste fra Rødenes som skal til Red Wing denne datoen.Vennlig hilsen Åse Kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lill Juelsen

Javisst har jeg det. Takker for den hjelpen også. Denne gangen gjaldt det å finne alle som reiste på båten for å se om Amalie var alene. Fremdeles har jeg samme problem med å finne Mannen Iver som skal dra i 1868 ;-). Jeg har forsøkt så mange ganger å finne nytt om denne familien de siste dager. Skal treffe etterkommerne fra USA imorgen. Håper derfor noen vil forbarme seg. Viser også til LenkeMvh Lill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.