Gå til innhold
Arkivverket

[#39199] Torbjørn Bernts.f 1736 hvor ? Hafslo? S&F


Gjest Maybritt Engebrigtsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Maybritt Engebrigtsen

Hei !Treng hjelp med Torbjørn Bernts. f 11.11 1736 gift 1765 med Britha Henrichsdt. f.1734 hun fra Gaupne.De bor på Hafslo i S&F.Hvem er hans foreldre ?Mvh Maybritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Her er vielsen i Hafslo – for ordens skyld[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=HAFSVI&gardpostnr=666&merk=666#ovre>LenkeOg her er dåpen til Torbjørn, sønn av Berent Hagen LenkeSer at Berent Hagen to sønner til, begge døpt i Hafslo:Lars, døpt 1727 LenkeAamund, døpt 1729 Lenke, gift 1761 LenkeKan det tenkes at Berent kan hatt farsnavn Larsen eller Amundsen? I manntallet 1701 finner jeg en Berent Aamundsen, 11 år, Sogndal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maybritt Engebrigtsen

Hei Takker !Har problemer med denne 'Hagen' , ser ut som begge de jeg søker kommer derfra... Lurer på om det er i Songdal !Finner ingen ting mer på denne Berent ? Rart hvordan det kun står fars navn på mange av de døpte og ingen mor ?Det må da stå begge foreldre i kirkeboken skulle jeg tro ?Mvh Maybritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.