Gå til innhold
Arkivverket

[#39212] Jørgen Olson (Raa) og Metta Pettersdotter - 1770 Fransholmen i Ytre Sogn - kvar?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Tingboki for indre Sogn kring 1770 fortel m.a. om ein Jørgen Olson (Raa) som med kona Metta Pettersdotter var busette på Fransholmen i Ytre Sogn. Dei var båe truleg fødde kort etter 1700!?Eg ser at Fransholmen er ein stad i Ålesund, men so feil tek vel ikkje tingboki, eller...?Er det nokon som har vore borti dette parfolket og som kan fortelja meg litt meir om dei? Til dømer: Kvar er denne Fransholmen?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Sande

Eg vet ikke om du har sett i Ættebok for Lavik, men på Råsholmen under bnr. 1 på Rå finnes husmannsfolka Jørgen Olson og Metta Tollefsdtr Råsholm. De ble gift 5.12.1772 (FS-IGI) men skal ha vært barnløse. Men Jørgen fikk datteren Gjertrud utenfor ekteskap i 1784, og hun overtok plassen.Hvis dette kan være de rette folkene har Ætteboken noen flere opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Terje for spennande opplysningar. Eg har ætteboki for Lavik og har studert opplysningane som står der om denne huslyden og likeins FT1801. Fødselsåri til Jørgen og Metta ser noko ''underlege'' ut, og so var det farsnamnet hennar då. Metta ervde visstnok ein gardpart som høyrde til Lemvig-ætti i Luster, men korleis ho fekk hand om den, er framleis eit mysterium...! Metta-namnet finn me i Lemvig-ætti, men resten...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.