Gå til innhold
Arkivverket

[#39222] Vielse i Borge, Vestvågøy 1869-70


Gjest Ingunn Randa Dahl
 Del

Recommended Posts

Gjest Ingunn Randa Dahl

Har prøvd meg på dette spørsmålet før, men har nå funnet ut litt mer.Lurte på om det er noen som har mulighet for å sjekke vielsen til Jens Martines Jensen og Antonette Mathea Olsdatter. De fikk en sønn Nils Johan Marteus 26/7-1870, Valberg, Borge.På Antonette har jeg kun navn og i FT 1900, står det at hun er født 1848 i Gimsøy. Men jeg har ikke klart å finne ut noe mer om henne, derfor håper jeg at det skal stå noe ved giftemålet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingunn Randa Dahl

Tusen takk, men det er bare der og FT 1900 jeg har funnet henne. Men der er navnet Antonata, men det fantes jo mange skrivemåter. Jeg har sett i Krb for Vågan, uten resultat. Heller ikke finner jeg noen konfirmasjon. Jeg håpte at det skulle stå noen flere opplysninger ved vielsen deres. Jeg har det for meg at de bare fikk denne sønnen, uten at jeg kan si det med sikkerhet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Ingunn Randa Dahl

Løfter fram dette spørsmålet igjen. Finnes det krb. for denne perioden ? De skannede sidene stopper på 1868.Skulle så gjerne ha visst hvilke opplysninger som er gitt i vielse-papirene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.