Gå til innhold
Arkivverket

[#39260] Borge i Lofoten-Karoline Pettersen/Karlsen


Gjest Steinar Sand
 Del

Recommended Posts

Gjest Steinar Sand

Iflg- folketellingen 1875, er Karoline Pettersen, f.1857 på Sande(Sand) i Borge, som datter av Petter A. Willumsen og Ingeborg fra Ytterøya. - Er det den samme Karoline som i tellinga 1900 er gift med Jakob Karlsen, Rystad i Borge og til da har født 8 barn ? Kan noen i Karolines og/eller Jakobs slekt, eller andre, bekrefte eller avkrefte det ? Karoline fra Sande var søster til min farfar.Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

For ordens skyld: Borge 1875: [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1875&knr=1862&kenr=004a&bnr=0047&lnr=00>Lenke og i 1900: LenkeHer er vel ekteskapet:KAROLINE JOSEFINE PETERSDR Spouse: JAKOB EDVARD KARLSENMarriage: 18 JUL 1879 Borge, Nordland, Norway--------------------------------------------------Brudens fulle navn er her Karoline Josefine. Jeg har sjekket skannet kirkebok for Borge 1844-1868, og på s. 62, nr. 44. har jeg funnet Caroline Josefine, f. 17.3.1857, døpt 26.7.1857, datter av Peter Willumsen og Ingeborg Johannesdatter Sande. Her en lenke til siden, men vet ikke om den fungerer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.