Gå til innhold
Arkivverket

[#39311] Berthe Marie Brynhildsen døpt 19.januar 1817 på Askøy i Hordaland


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Berthe Marie Brynhildsen ble døpt 19.januar 1817 på Askøy i Hordaland. Foredrene var Brynjel Peersen og Martha Johannesdatter. Kan noen hjelpe meg å finne opphavet til foreldrene. Har du kirkebøker etc på Mikrofisce/film? mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

I følge avskrift av kirkeboka for Askøy, dør en Brynjel Pedersen i Alvøen 06.08.1875.Der er det oppført at han var født 1785 på Houge i Opheim v/Voss. Og da vil det forundre meg mye om ikke det er ham du finner 15år gammel sammen med sin mor her i 1801.[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f11235&gardpostnr=383&personpostnr=6509&merk=6509#ovre>LenkeDa har FamilySearch denne oppføringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Igjen Tusen takk. Jeg arbeider dugnad for en god venn av meg i denne saken. Takk skal du ha! Jan Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Gjest Jan Frode Johansen

Berthe Marie Brynhildsen ble døpt 19.januar 1817 på Askøy i Hordaland. Foredrene var Brynjel Peersen og Martha Johannesdatter.Jeg finner ikke Martha Johannesdatter's opphav.Kan noen hjelpe? Jan Frode Johansen___________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.