Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kari Anne Støyl

[#39338] Kari Johnsdtr. f. 1881 på Vangsnes, Sogn og Fjordane

Recommended Posts

Gjest Kari Anne Støyl

Kari Johnsdtr. F.01.06.1881 på Vangsnes i Sogn og Fjordane. Foreldre er: Ingrid Sjursdtr. Åfet og John Sjursen Vangsnes. Jeg finner foreldrene på Vangsnes i 1900, men Kari bor ikke sammen med dem. Veit noen hvor jeg kan finne henne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

I skannet klokkerbok for Vik/Vangsnes 1880-1934 side 84 post 1 finner jeg en Kari Jonsdtr. gaarmandsdtr. 15 1/2år død på Vangsdnes 14.01.1897 og begravet 21.01.1897. Mvh. Rune Thorstensen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kari Anne Støyl

Tusen takk for hjelpen! Da er den tråden festet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jon Sværen

Hei !Eg veit at Jon Sjursen Vangsnes er født i 1846 og døydde i 1915. Men når gifta han seg med Ingrid ? Då dottera Kari er født 1.6.1881 er dei gifte i 2 1/2 år iflg Kyrkjeboka s. 33. MEN eg er diverre IKKJE i stand til å finna NÅR dei gifta seg. Eg kan heller IKKJE finna når Ingrid døyr ?Eg set stor pris på om nokon kan løysa dette problemet for meg !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Johan Arthur Hansen

Her er de gifte. Se Lenke Mvh. Johan Arthur Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jon Sværen

Takk til deg, Johan Arthur !Opplysningar om når dei gitar seg eksiterar IKKJE i DA. Og den skanna kyrkjeboka for Vangsnes stoppar i 1880, fyrebils.Men 2 1/2 år før dottera Kari er født, det stemmer med det som er registert. Så atter takk til JAH !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.