Gå til innhold
Arkivverket

[#39338] Kari Johnsdtr. f. 1881 på Vangsnes, Sogn og Fjordane


Gjest Kari Anne Støyl
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Anne Støyl

Kari Johnsdtr. F.01.06.1881 på Vangsnes i Sogn og Fjordane. Foreldre er: Ingrid Sjursdtr. Åfet og John Sjursen Vangsnes. Jeg finner foreldrene på Vangsnes i 1900, men Kari bor ikke sammen med dem. Veit noen hvor jeg kan finne henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

I skannet klokkerbok for Vik/Vangsnes 1880-1934 side 84 post 1 finner jeg en Kari Jonsdtr. gaarmandsdtr. 15 1/2år død på Vangsdnes 14.01.1897 og begravet 21.01.1897. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Jon Sværen

Hei !Eg veit at Jon Sjursen Vangsnes er født i 1846 og døydde i 1915. Men når gifta han seg med Ingrid ? Då dottera Kari er født 1.6.1881 er dei gifte i 2 1/2 år iflg Kyrkjeboka s. 33. MEN eg er diverre IKKJE i stand til å finna NÅR dei gifta seg. Eg kan heller IKKJE finna når Ingrid døyr ?Eg set stor pris på om nokon kan løysa dette problemet for meg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Sværen

Takk til deg, Johan Arthur !Opplysningar om når dei gitar seg eksiterar IKKJE i DA. Og den skanna kyrkjeboka for Vangsnes stoppar i 1880, fyrebils.Men 2 1/2 år før dottera Kari er født, det stemmer med det som er registert. Så atter takk til JAH !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.