Gå til innhold
Arkivverket

[#39353] Söker Hildur Elisabet Samuelsson f 1905 Kristiania


Gjest Susanne Lysén
 Del

Recommended Posts

Gjest Susanne Lysén

Hej! Jag söker Hildur Elisabeth Samuelsson född 15/4-1905 i Kristiania och hennes svenska föräldrar Far: Ludvig Samuelsson f. 3/5-1873 Mor: Elisabet Persdotter f.12/12-1869 Undrar när de kom till Norge och när de flyttade där ifrån och om de eventuellt står vart de flyttar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Susanne Lysén

Är det någon som vet om det finns ett emigrant och imigrantregister till och från Norge någonstans som man lätt kan söka i?/ Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ludvigsen

Persdotter, Elisabet Piga (ogift kvinna)f. 1869Utvandrad 21/9 1898 från 14 Rote 103, Göteborgs domkyrkoförs, Göteborgs och Bohus län (Västergötland) till Norge ?????????Har du ikke noe fødested på foreldrene, eller kirken Hildur er døpt i?Mvh Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Susanne Lysén

Tyvärr har jag inte födelse- dop-kirke på Hildur men föräldrarna kan jag ta reda på. Det intressanta är var de tar vägen i Norge och när de flyttar där ifrån!MVH Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.