Gå til innhold
Arkivverket

[#39361] Søker en kontakt som kan hjelpe meg med fotostat av dødsannonse


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Jeg søker en kontakt som har muligheter for å ta kopi av dødsannonser i Stavanger aftenblad 1957 og 1966.Du får refundert dine utgifter. mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Rita Kolberg

Jeg tok kontakt med Nasjonalbiblioteket i Oslo, skrev mail til dem. Har fått kopi av annonser både fra Bergens Tidene (1974) og Aftenposten(1960)derfra. De har alle avisene på filmAnne-Rita Kolberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Jeg vet at de har det men jeg trenger likevel en kontakt å samarbeide med også i andre slektshistoriske perspektiver ,fortrinnsvis i Oslo/Bergen da det er størst utvalg der både på nasjonalbiblioteket som du referer til,men Universitetsbiblioteket i Bergen har også omfattende avissamlinger.Som sagt er det noen som vil være min kontaktmann/kvinne så er min mailadresse: jafjohan@start.no mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.