Gå til innhold
Arkivverket

[#39371] Otto Andreasen Wangsmo.Er det noen som har opplysninger om hans foreldre


Gjest Arnfinn Wangsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfinn Wangsmo

Otto skal være født i Bergen den 30/10-1919 Og flyttet til Ålesund ( Borgund)i 1925.Muligvis Holen eller Rødsetholen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Det er datoen vi har fått opplyst av en dame på 82 år.Så sikker kan en aldri være før en får se kirkebokaMvhArnfinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Grunnen til at jeg spurte er at jeg har gått igjennom alle kirkebøkene for Bergen 1919 + litt innpå 1920.Jeg fant kun denne: Otto Anders f. 22/10 dpt. 7/3 1920 Sandviken. Foreldre .. mask. Ludvig Andreas Wilhelmsen (1876) og h. Gunda Mathilde (T?vedt) (1882). Se Sandviken fødte 1920 s.181 nr. 34.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Hei Berit!Vi vet nå at Otto er født den datoen,helt sikkert i Sandviken.Hans enke bekreftet dette.Tusen takk for at du er villig til å hjelpe oss.Kjempesnilt.Arnfinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.