Gå til innhold
Arkivverket

[#39376] Eberhard C Beck i Nord Dakota, var det Eberhard C Bakken( Åsnes, Hedm) i Norge?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg har gjort nokre tapre og fortvila forsøk på å finna denne Eberhard i Norge (eller finna teikn av han, i det minste), utan å lukkast.Eg har eit anna tema der eg sikkert har feil overskrift, avdi eg ikkje veit kvar Eberhard kom frå i Norge, difor har eg heller ikkje fått den store responsen, utanom at eg fekk svar på det eg spurde om i fyrste innlegget, takk for det iallfall!No idag fann eg ein som har eit tilnerma likt namn som han som døydde i Nord Dakota(ND) 1938. Han skal etter det ND Public Death Index fortel vera f.18.04.1865.Eg hadde hengt meg opp i at det står i samtlege FT i USA(problemet er ikkje å finna han 'over there') at han kom til USA i 1888, men kanskje det var i 1886? LenkeBlir kjempeglad for å få hjelp :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

I census 1910 er det en farmer i Township nr. 154 - range 77 - i Mchenry county i North Dakota som er norskfødt og 43 år gammel. Det er Eberhard Beck - innvandret 1888 - vært gift i 13 år - gift med norskfødte Maritha 42? år - innvandret 1895 - har født 5 barn - alle i live. De har alle 5 barna hos seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk for respons!! Emma i Ohio(som eg har hjelpt før, ved hjelp av dykk :-) har oldeforeldre på både morssida og farssida frå Norge. Eberhard og Martha Beck er rette folket ja, men som sagt, det er opphavet til Eberhard eg gjerne skulle hatt, eg har funne dei i samtlege(1900-1930) FT i USA.I alle står det at han innvandra i 1888, og f.1867.Venleg helsing Mariann. PS:sidan det tid om anna dukkar opp diskusjonar her om betaling/ikkje betaling for slikt arbeid som dette. Eg har aldri, og kjem heller ikkje til å ta betaling for noko som er min hobby! dette skriv eg sidan eg ovanfor skriv at eg har hjelpt før, då kan kanskje nokon tru at eg tek betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

New York Passenger Lists RecordName: Eberhard C BakkenArrival Date: 24 Jul 1886Estimated Birth Year: abt 1868Age: 18Gender: MalePort of Departure: Copenhagen, DenmarkDestination: United States of AmericaPlace of Origin: Solor,NorwayShip Name: HeklaPort of Arrival: New YorkLine: 12Microfilm Serial: M237Microfilm Roll: 496List Number: 875Port Arrival State: New YorkPort Arrival Country: United States

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Dette er same mann(gut?)som eg laga lenke til i fyrste innlegget. Og det kan sjå ut som den allsidige karen kanskje er funnen :-) Han byrjar å få ganske mange forskj. f. år etterkvart :-) Eg trur det var i 1930 han stod oppført som f.1866, elles er det 1867, og her 1868.Takk skal du så langt!!Spennande! Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

MariannJeg er rimelig sikker på at du har funnet han utreist i 1886. Hva med å tråle noen kirkebøker for Solør eller Grue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ja, eg trur også at dette er rett, men etter som eg forstod på han som svarte i dette innlegget: Lenke så er det ingen ved namn Eberhard f.i 1860 åra i Grue, utanom han som eg fekk opplysningar om her.På utreise står det Åsnes... eg er ikkje kjent i dei trakter.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Jon: som du kanskje forstår, eg laga min kommentar til(9), medan du la inn (10) :-)Men visst det siste du la inn er rett, då stemmer verken f.dato eller år, iflg. ND public Death Index så vart han f.18.04.1865.Men kva veit eg :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

OK, kanskje f.dato(om ikkje år) er rett, eg ser no at han er døypt 07.07.1867, ikkje fødd den datoen :-)Takk igjen! Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hjarteleg tusen takk!!Neste vert kona Martha som kalla seg Sagen? det er kva Emma seier, men om ho _veit_ det, det kan eg ikkje sei.Men eg får ta detaljane seinare, no er det frukost og skule for den eldste av dei to søte små :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

No er e-posten sendt. I same slengen tok eg med Martha og, då eg ser det er gardar i same området som Eberhard er frå ved namn Sagen.Takk igjen!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Spennende! La oss få vite hvordan det går da....Genealogy.com mener at Eberhard Beck fra Norge var gift med Martha Tollofson.Har du opplysninger om at Martha het Sagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Martha sies å være født i oktober 1867 (i følge census 1900) - hun sies samme sted å være innvandret 1894.I 1910 sies det at hun innvandret 1895. Ti år senere sies det at hun kom i 1893. Hennes innvandringsår er ikke oppgitt i 1930.---Her er en fin bok: McHenry County, ND Centennial Book 1885-1985:[url="http://www.rootsweb.com/~ndmchenr/McHenryCountyCentennialBookIndex.htm>LenkeI denne boka står det på side 670 om Beck, Ebhardt & Martha Villard Twp. T-R 154-77Her er folk som er villige til å gjøre oppslag i boka:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk igjen!! Dette med boka var nytt, men 'Døde i Nord Dakota' har eg vore inne og funne sjølv(som du sikkert har lest ang. mannen hennar, men berre stå på du :-) :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Hei Mariann!Dette er sikkert feil, men jeg 'lurer' litt på denne familien her: LenkeOg det som får meg til å lure er at i det samme området som Eberhard bodde finnes en Halvor C. (Christiansen) Beck. Kan det være Eberhards bror?Nå viser tellingene at denne Halvor er født i 1855, men et slektstre på Ancestry oppgir 5. februar 1852, så jeg vet ikke hva som er rett. Du finner Halvor ind. som Halvor Bicke i 1910.Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Hadde nå denne Martin (Kristiansen?) vist seg å være en eldre bror av Eberhard og Halvor, så ville vi hatt en 'link' til 'Bakken', men det er vel for mye å håpe på. Da må de i så fall ha hatt to sønner med navn Martin. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk skal du ha! Ikkje veit eg, absolutt ingen ting :-)Eg har nokre vener som bur på flyktningemottak, dei seier: 'venta, bare venta'(eg trur det er ein stor del av livet deira, desverre..) det må visst eg og gjera no, venta, bare venta, men den som ventar på noko godt, ventar iallfall ikkje til forgjeves :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.