Gå til innhold
Arkivverket

[#39376] Eberhard C Beck i Nord Dakota, var det Eberhard C Bakken( Åsnes, Hedm) i Norge?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Hei igjen alle gode hjelparar :-) Etter mykje leiting av ein ivrig norskætta kar ved namn Eriksmoen!! har eg fått obiten til Eberhard, stor jubel(men det var før eg leste den), men det var diverre ingen revolusjonerande opplysningar!Det einaste som var av interesse må vera at han hadde ein bror buande i Duluth(det er berre eit Duluth, den byen i MN-som eg forøvrig har vore på besøk i to gongar- er det ikkje?)det står ikkje kva stat.Eg er ikkje god til å finna karen i FT, men eg har for lengst innsett at eg det finst folk som kan :-)))Det står også at han budde i MN ein del år før han flytta til ND.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei, ja no ska` me sjå :-)Magne Ivar Mellem i Solør Slekt. osv. visste svar! Arne i (22) du hadde heilt rett!! Det var din magefølelse som slo til, eller? rett var det iallfall!Også far(Kristian Halvorsen) til Eberhard drog avgarde til USA, han reiste i 1888, Eberhard er den eg fann som reiste i 1886, dessutan den broren(Halvor) som du hadde funne Arne, det er sannsynlegvis hans utreise eg har funne i 1880.Men den broren i Duluth, MN vert eg ikkje klok på, han heiter Ben(nickname?), står det i obiten til Eberhard.Takkar enno ein gong, både Jon og Arne, skal sikkert takka frå Emma også, ho veit ikkje dette enno :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Det var nok 'bare' magefølelsen,ja. :-)) Men riktig moro er det jo å få en bekreftelse på at det var rett.Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

PS: 'sjølvsagt' hadde det vore brann i prestegarden, slik at krk.bøkene for 1848-1866 var borte, så f.datoen er ikkje verifisert. Men det er nok rett mann iallfall!DS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Jeg prøver å sende deg en mail, men får den i retur.Min mailadr er lowangen@online.noLars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Mariann Stokken

Takkar enno ein gong for hjelpa, ei særleg takk til Jon i (18) som liksom 'i forbifarten' nemner at Martha skulle heita Tollofsen. Dette var med og gjorde sitt til at eg fann hennar familie i Noreg, etter litt fram og tilbake :-))))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.