Gå til innhold
Arkivverket

[#39400] Knut Eriksen og Gjertrud Osdtr. vielse og etterkommere.


Gjest Aksel Einar Mathiesen
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunn Huglen

Nei denne karen var nok alt for gammel også, så da tror jeg ikke jeg kan hjelpe deg. ( Her stod det i alle fall oppgitt fødselsåret på denne Erik Knudsen) Hvor det kan ha blitt av sønnen til Gjertrud er fortsatt et mysterie. Mulig han er død tidlig?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aksel Einar Mathiesen

Hei.Endelig har jeg ett funn. Den Knud Erichsen som i innlegg 15 er 2o år og grenader, han var jo en sterk kandidat til å være den K.E. som 23 mars 1803 blei viet til Gjertrud Olsdtr. Kristian kom med antagelse om at det ville komme en fødsel nokså snart. I Sannidal den 15 mars 1804 fikk Knud Erichsen og Gjertrud Olsdtr. sønnen Erich. Så til hva jeg endelig har funnet. Jeg skal prøve med lenke, men for sikkerhets skyld: Sannidal 1805 begravede: 31 mars, Knud Erichsen 26 år. Permanent sidelenke: LenkeDen oppgitte alder på 26 år ved død i 1805, den passer jo godt til nevnte grenader K.E. som var 20 år ved FT.1801.Jeg har lett videre etter både Gjertrud og Erich, men uten resultat.Einar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aksel Einar Mathiesen

Hei Laila.Takk til deg. Dette burde jeg jo sett. Dermed er jeg like langt, da det ikke kan sies noe om hvem denne Knud Erichsen er.Vel, det var det.Einar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.