Gå til innhold
Arkivverket

[#39462] Martha Sagen? Tollefsdtr.? f. 10.11.1867-i ND 1953


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg har hatt ein debatt ang. Eberhard [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=39376&sok=&startnr=&antall=&spraak=&nr=6&antinnlegg=31#anker>LenkeMartha er kona hans, Emma (oldebarn)seier at Martha kalla seg Sagen.I eit av innlegga i 'Eberhard debatten' kom det fram at på Genealogy.com er patronymet hennar Tollefsen(dtr.)Emma seier også at denne Martha skulle vera eit syskenbarn av Roald Amundsen, er det nokon som veit noko om slekta til Amundsen?Eg fann forresten ei Marthe Tollefsdtr. her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Det jeg vet om Roald Amundsen er at han ble født 16/7-1872 på Borge. hans far kom fra Hvaler.Det er mulig dette er hans far, mor og søsken i 1865: LenkeMen du kommer ikke så langt med detMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk til deg Lars Ove :-) Er det nokon som har noko meir å bidra med?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Mariann Stokken

Er det nokon som kan laste ned sida med denne Carl Sagen på?LenkeSend den gjerne på mail til mastokkto(mastokk2 altså)alfakrøllpunktumnovisst du finn han i 1920(kan det vera han som vert kalla Harvel Sagen??) tek eg med glede imot den sida og :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg har stadig problem med å skriva e-post adressa mi 'kodisk'Prøver igjen: mastokkto(mastokk2)alfakrøllonlinepunktumnoNo er det visst rett :-)))Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Kvar er det blitt av alle gode 'Amerikahjelparar'???Er det nokon som kan hjelpa med svar på (4) og (6)???Viss du trur du ikkje kan lasta ned sida i FT, så gå innpå og sjå, det står 'last ned' oppe på høgre sida..Men eg vert iallfall glad for eit oppslag, sjølv om du ikkje lastar det ned!!Venleg helsing Mariann.PS:eg har ikkje abonnement på Ancestry.com lenger(eg hadde ikkje bedt om hjelp då :-), det gjekk ut 18.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Endeleg respons :-)))) Eg trur det må ha vore overskrifta på temaet som ikkje gjorde at nokon svarte, men takk til deg :-))))) Eller var det det at eg tydeleg har vist at eg har hatt abonnement før.. Eg treng ikkje svar...Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk enno ein gong!! Vonar du les dette Hanne Line, og at du kanskje kunne ha sett på FT1920 også?Eg undrast på om den Carl Sagen i 1930 vert kalla Harvel Sagen i 1920? Isåfall hadde han sønene Howard 10 år, Herbert 7 år og vesle Melvin som vart f. i 1910, var kanskje ikkje fødd då FT vart gjort?Visst ikkje desse namna stemmer, treng du ikkje ha bry med nedlasting og vidaresending :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Denne Harvel og Annie Sagen har følgende barn i FT 1920: Frank 15, John 13, Alice 12, Grace 11, Howard 9, Luceiele 8, Harby 4, Roy 1 7/12, Earl E 0/12.- Hanne Line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk skal du ha!!Denne var meir interessant, avdi me her får vita at kona heiter Annie(det er funne eit par i Montana som døydde i 1965 og 1986, ved namn Karl og Annie), så viss du kan lasta ned denne og?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei. Er det nokon som kan slå opp i Census 1920 og finna ut kva som står om Harvel Sagen? Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen millionar takk!!Dette er rette familien, ho var ikkje særleg gammal då dei gifta seg, viss ho er mor til dei eldste då..Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.