Gå til innhold
Arkivverket

[#39471] Utskriftsproblem (Biskop Eysteins jordebog)


Gjest Are S. Gustavsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Are S. Gustavsen

Hei!Jeg prøver å ta utskrifter av sider i Biskop Eysteins jordebog, men jeg får bare med meg den venstre av dobbeltsidene. Forslag til løsning?Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Hei!Elementært kjære Watson! Selvfølgelig burde jeg ha tent på det. Men nå oppstod et nytt problem, liggende utskrift kutter den nederste delen av både venstre og høyre side.Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Ein kan lura på kven som er Holmes og kven som er Watson her. Men eg kan prøva meg som Holmes igjen:I Opera går det fint om du plasser skrivemerket over biletet, trykjer høgre musetast og opnar biletet. Dermed får du biletet og berre biletet på ei side. Skriv du så ut liggjande klarer Opera å forstå at alt må inn på ei side.I Firefox kan du gjera det same.Dette klarer ikkje IE. Grunnen er at du ikkje får opna eit bilete som eiga side. Det du då må gjera er å trykkja høgre musetast over biletet og lagra det. å går du inn i Windows Explorer, marker biletetnamnet og trykkjer Print. I Windows 2003 kjem du då inn i eit spesielt program for å printa biletet. Når du får Printing Preferences på skjermen (Kanskje på norsk hos ein del?) trykkjer du den for så på Effekter vel Skriv ut dokumentet på A4 og på Grunnleggende Liggende. Dermed går det fint. Men dette er krøkkete. Det eg ville gjort var først å laga alle sider eg ville ha printa. Då kan du markera alle bilete i ein eingong, og printa dei i eingong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Hei og takk igjen!Det er selvfølgelig du som har adresse Baker street (221?). 'Elementært..', er da dine mulige tenke ord. Jeg prøver igjen.Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.