Gå til innhold
Arkivverket

[#39489] Er det oppslagbare lister/bøker over utreiste til USA før 1874?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Isåfall: er det mogeleg å sjå om denne Haldor Nilsen og familien reiste frå Bergen i 1870?LenkeVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg har funne rett familie her, altså dette er den familien eg leitar etter utreise for, men ser no at dei eg har lagt inn lenke til ikkje er dei same.LenkeEg hadde heilt gløymt(kom på det etter eg hadde starta debatten) at det fanst FT før 1900 i USA, hadde eg hugsa det, så hadde eg ikkje lagt inn lenke til den familien frå Lindås.Men eg klarar iallfall ikkje å finna spor etter den Lee familien i Norge 1865(men kanskje dei slett ikkje hadde gardsnamn børjar på L), eg har leita etter både Ingeborg, Halvor etc. og Ole.Ole avdi han i FT 1900 (USA) seier seg å vera f. nov 1865.Takkar iallfall deg Oddbjørn for den linken, hadde allereide før eg starta denne debatten forsøkt utan 'napp', kanskje eg ikkje heilt forstår å gjera det rett?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Er den familien du har funnet i Minnesota fra Bergens-området, eller kan de være hvor som helst fra i Norge?Jeg vil nok tro at Lee er en amerikanisering av et gårds-/plassnavn de har bragt med seg fra Norge (Li, Lie, Lia, Lien e. l.). Jeg legger ellers merke til at husfaren kalles Halver T. - og antar at vi her muligens har førstebokstaven i et patronym.Den nest yngst sønnen er oppgitt f. i Norge og 14 år i 1880, mens den yngste er f. i Minnesota og 8 år i 1880 (aldersanslagene kan selvsagt være litt unøyaktige, men neppe med mer enn 1-2 års avvik). Dermed bør familien ha utvandret en gang i perioden 1866-1872.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Her har du nok en presentasjon av familien i 1880: Lenke. Jeg legger merke til at her kalles husfaren Halver F. (ikke Halver T.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Nei, dei kan vera frå 'korsomhelst', og eg har tenkt akkurat samme tanke som deg ang. namnet på garden = etternamnet deira.Visst du ser på forrige innlegg, så ser du at eg forsøkt dei utvegar som er til rådighet (trur eg :-)Iflg. Ole Lee i 1900 så har han utvandra i 1870.Takk for respons :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Her er det en familie som vel kunne være aktuell: Lenke ?I hvert fall har vi en Halvor T. i rett alder g.m. ei Ingeborg, der alderen også passer. Og de har sønnene Anders (Andrew?) og Ole.Innvendinger: 1. De har flere barn som er eldre, og som ikke er med i 1880 Census. 2. Ingen gårdsnavn som samsvarer med eller likner på Lee er å se her.Mulig forklaring: 1. De eldste barna er såpass gamle (hvis de lever) i 1880 at de antakelig har flyttet hjemmefra. 2. Lee trenger ikke å være basert på et norsk gårdsnavn i det hele tatt.Dette er selvsagt i høyeste grad et forsøk på halvkvalifisert gjetting, men kanskje denne familien kunne undersøkes nærmere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

He, he, to sjeler ein tanke, eg var akkurat 'på veg' og skulle leggja inn same familien.Eg trur at dette er rett, sjølv om ikkje gardsnamnet er 'rett', det er nok difor eg ikkje har funne dei tidlegare. Heilt opphengt i Lie, Li osv :-)))Takkar så mykje!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Det var no også 'utgjort'!! Scanna krk.bøker for S Aurdal er lagt inn her, men sjølvsagt frå 1866, eg har leita eit stykke innover, såg fleire frå nov.1865(iflg FT 1900 er han f. då), men ikkje den eg leita etter, typisk!!Så krk.bok for S Aurdal frå nov 1865 kvar er du :-)))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Det er jo interessant å registrere at det også er en Timann H. Lee (31 år) i 1880-tellingen fra Lisbon, Minnesota. Familiefaren fra Sør-Aurdal hette jo Halvor Tidemandsen. Dersom det er rett familie, kan det jo være snakk om nok en sønn (som i så fall ikke bor hjemme i 1865).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Ja, her har vi sannelig Tidemand Halvordsen, f. 1849, som tjenestekar i Søndre Kringlelien (Sør-Aurdal) i 1865: Lenke.Jeg antar at vi har skutt blink her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Hauger

Det var nok en innertier. I 'Gard og bygd i Etnedal' (av Harald Hvattum), bind B, s. 363 under Svee (142/3) står det følgende:'Jul Helgeson (f. 1795) og Marit Olsdtr. (f. 1805) var husmannspar på plassen frå slutten av 1830-åra. Dei hadde tidligare budd på plassar under Espeset og Solbrekkun. Born: Ingeborg, f. 1827, g. m. Halvor Tidemandson, Ole, f. 1829, Eli, f. 1832, Hans, f. 1834, d. 1837, Hans, f. 1837, Arne, f. 1839, Jul, f. 1842 og Kari, f. 1845.Familien fekk i 1842 kontrakt på plassen, slåtta Hansevøllen og setra Åslettatn. Grunnleiga for dette var 4 riksdalar.Halvor Tidemandson (f. 1824) og Ingeborg Julsdtr. tok over som husmannsfolk då dei gifta seg i 1848. Born: Tidemand, f. 1849, Jul, f. 1853, Martin, f. 1856, Marit, f. 1858, Berte, f. 1861, Anders, f. 1863, Ole, f. 1865 og Even, f. 1868.Svee var i 1865 etter måten ein stor husmannsplass. Det var 3 kyr, 8 sauer og 1 geit, pluss ein utsæd på 1 t bygg og 3 3/4 t poteter her dette året.Familien kjøpte Sørre Øverli i 1866, men utvandra herifrå til Amerika i 1870.' Svee (Sveen) var husmannsplass under Ner-Espelien i Bruflat sokn i Etnedal, fram til 1894 hørte dette området til Sør-Aurdal. Espeset og Sørre Øverli ligger også i Bruflat sokn, mens Solbrekken ligger i Nord-Etnedal sokn (sistnevnte området hørte til Nord-Aurdal fram til 1894). Under notene til gården Espeset står det (om barna til Jul og Marit) at Ole var f. i Solbrekkeiege, Arne på Ner-Espelieige, Jul og Kari i Espelisveen og resten av barna i Espeseteige.Her reiser familien til Amerika:Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

GLIMRANDE :-)))))Tusen hjarteleg takk for hjelpa til dykk begge to!!! I dette siste innlgget får me også svar på kvifor dei kalla seg Lee :-)Venleg helsing og takk frå Steve i USA, og Mariann :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.