Gå til innhold
Arkivverket

[#39492] Helga Marie Dahl f.19.06.1911 ,Trondheim


Gjest helmin kvennodd
 Del

Recommended Posts

Gjest helmin kvennodd

Hei ! Er det noen som har tilgang til kirkebøker for Domkirken, og kan bekrefte fødselen for denne damen for meg. De digitaliserte stopper i mars, hennes foreldre skal være Kristian Dahl og Hilda (ikke etternavn). mvh helmin fra brevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helmin Kvennodd

Hei! Har sjekket,Lenke,dette kan være foreldrene.Men en av sønnene ,Egil; finner jeg i Bakklandet, så da er min forespørsel om Domkirken feil. Er det noen som har mulighet for å sjekke Bakklandet for meg? Lokalkunnskapen er desverre for min del , er Bakklandet en del av Trondheim i dag? mvh helmin fra brevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Fossum

Hei Helmin Takk for sist. Bakklandet er en bydel i Trondheim (ligger på østsiden av Nidelven). Du kan lete i kirkeboken for Bakke kirke (evt. Vår frues kirke) Lykke til. Mvh. Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helmin kvennodd

Hei Per. Takk for sist,og takk for svar.Får prøve å få tak i kirkebøkene via biblioteket. mvh helmin fra brevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helmin kvennodd

Hei. Prøver denne igjen, er det noen som har kirkebøkene for Bakklandet(Bakke) hjemme,prøver å hjelpe en med slektstavla før en konfirmasjon. mvh helmin fra brevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.