Gå til innhold
Arkivverket

[#39527] Andreas Kittelsen f.1803 Røyken,


Gjest Kari Anne Støyl
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Anne Støyl

Hei! Jeg trenger hjelp til å finne foreldrene til Andreas Kittelsen f.1803 Røyken, gift med Johanne Larsdtr. Barn: Karen Dorthea f.1838, Jens f.1840 og Martin. Barna ble født på Poverud i Asker.Hilsen Kari Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helmin kvennodd

Hei ! FS - IGI der fant jeg Andreas ,døpt 12.09.1802 Spikkestad, foreldre: Kittel Gullichsen og Malene Jonsen. Andreas giftet seg med Johanne Larsen 25.03.1831 i Asker mvh helmin fra brevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Anne Støyl

Tusen takk for hjelpen begge to. Jeg har fødselsdato på de to andre søsknene og de skal være født i Asker. Jens ble født 23.12.1840 og døde samme dag. Karen Dorthea ble født 24.02.1838.Jeg fant Kittel Gulichsen og Malene Jonsdtr.på Spikkestad i 1801. Men det står ikke hvor de kom fra, så jeg får leite litt videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Myrvang

Kittil Gullichsen og Malene Joensdtr er også blant mine aner. Du må til Holmen kirke i Sigdal for å finne Kittils fødsel. Malene Joensdtr er jeg usikker på hvor kommer fra. Iflg. notatene mine er hun født i 1780, men jeg har ikke angitt hvor hun er født. Hun giftet seg imidlertid med Kittil Gullichsen i Røyken 03.04.1800. Kittils foreldre var Gullich Gundersen og Pernille Aasmundsdtr. Jeg har endel om disse med barn fra forskjellige ekteskap. Send meg mailadressen din, så skal du få det jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Anne Støyl

Hei Arne.Jeg vil gjerne ha det du måtte ha av opplysninger. Her er mailadressen min: torodd-s@frisurf.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.